کد خبر: 146989 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 آگوست 2017 - 19:43

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان:

جشنواره ملی مطبوعات در راستای ارتقای جایگاه رسانه ای گیلان است

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه اولین جشنواره ملی مطبوعات گیلان نیمه اول آذرماه امسال به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای جایگاه رسانه ای استان و فعالان این حوزه می باشد.

یه گزارش خوبان، حسین داداشی در اولین جلسه ستاد برگزاری جشنواره ملی مطبوعات گیلان اظهار کرد: با توجه به توانایی های موجود قطعا می توانیم جشنواره آبرومندانه ای را در گیلان برگزار کنیم و از آنجایی که جشنواره امسال در بیستمین سال تاسیس خانه مطبوعات و یکصد و دهمین سال تاسیس روزنامه خیرالکلام در گیلان است، نشان از غنای فکری، فرهنگی و رسانه ای استان دارد.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه اولین جشنواره ملی مطبوعات گیلان نیمه اول آذرماه امسال به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای جایگاه رسانه ای استان و فعالان این حوزه می باشد که نشریات مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری می توانند از این فرصت و مزیت ایجاد شده نهایت بهره و استفاده را ببرند.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی مطبوعات گیلان می تواند پتانسیل رسانه ای موجود در استان را تقویت و به کشور تعمیم دهد و در واقع فرصت طلایی برای توسعه فضای رسانه ای استان ایجاد کند.

داداشی ضمن تقدیر از میزبانی منطقه آزاد انزلی و مساعدت های مهندس مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد: اعتقاد دارم باید از شرایط فراهم شده بهره لازم را برد و کار ارزشمند و ماندگاری برجا گذاشت.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین محورهای این جشنواره ارج نهادن به تلاشگران و فرهیختگان واقعی حوزه رسانه و مطبوعات است که به آن خواهیم پرداخت. ضمن اینکه به شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های رسانه ای استان نیز توجه خواهیم داشت و مهم تر از همه انتقال تجارب و اندیشه های رسانه ای و همچنین معرفی توانایی ها و قابلیت های منطقه آزاد انزلی به صورت ویژه از مهمترین مباحث مدنظر خانه مطبوعات گیلان در جشنواره ملی مطبوعات خواهد بود.

انتهای پیام/4146

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads