کد خبر: 146913 - تاریخ: دوشنبه، 21 آگوست 2017 - 13:12

عضو دوره پنجم شورای شهر خمام :

شانس ابراهیم رنحبر برای سرپرستی شهرداری خمام بیشتر است

این عضو دوره پنجم شورای شهر خمام با بیان اینکه شانس ابراهیم رنحبر برای سرپرستی شهرداری بیشتر است، یادآور شد: ایشان بیش از ۲۹ سال سابقه فعالیت در شهرداری خمام را در کارنامه خود دارد و از نیروهای باتجربه و خوشنام شهرداری محسوب می شود.

به گزارش خوبان،  زمان زیادی به آغاز کار شوراهای پنجم نمانده است و منتخبان شورا در اکثر شهرهای ایران در تکاپوی انتخاب شهردار آینده شهرهای خود هستند.

در همین راستا مهدی عاشوری منتخب دوره پنحم شورای شهر خمام با اشاره به برگزاری چندین جلسه با حضور طیف اکثریت شورا اظهار کرد: انتخاب شهردار یکی از مهمترین وظایف شوراهاست و در همین راستا اعضای منتخب شورای پنجم شهر خمام جلساتی برگزار کرده اند.

وی در ادامه افزود: نظر به اینکه شوراها در یک شهریور به طور رسمی کار خود را آغاز می کنند ما نیز جلساتی را برای انتخاب شهردار آینده خمام برگزار کرده ایم و در پایان به این نتیجه رسیدیم که فعلا کسی را به عنوان شهردار انتخاب نکنیم و طی یک الی دو ماه آینده مدیریت شهری با سرپرست به کار خود ادامه دهد.

عاشوری با بیان اینکه صداقت، تجربه کاری، پاکدستی و خوشنام بودن از ویژگی های سرپرست آینده شهرداری خمام است، یادآور شد: در این بین طیف اکثریت به دو گزینه آقای علی نیا مسئول واحد آتش نشانی خمام و آقای رنجبر که هم اکنون مسئولیت کارپردازی شهرداری را برعهده دارد، رسیده است.

این عضو دوره پنجم شورای شهر خمام با بیان اینکه شانس آقای رنحبر برای سرپرستی شهرداری بیشتر است، یادآور شد: ایشان بیش از ۲۹ سال سابقه فعالیت در شهرداری خمام را در کارنامه خود دارد و از نیروهای باتجربه و خوشنام شهرداری محسوب می شود.

عاشوری در پایان اظهار کرد: با جمع بندی نظرات قطعا سرپرست شهرداری خمام در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

منبع:دیار میرزا

انتهای پیام/558


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads