کد خبر: 146843 - تاریخ: یکشنبه، 20 آگوست 2017 - 11:19

راننده اولین تاکسی فرهنگی شمال کشور در انتظار تحویل ماشین اسقاطی است/ نگرانی ساحل از نارضایتی مردم

سفیر فرهنگی تاکسیرانی رشت در خصوص دلیل تعویض ماشین خود گفت: تاکسی فرهنگی شمال کشور اسقاطی است و مردم را در استفاده از آن معذب می‌کند، نارضایتی مردم از فرسودگی تاکسی مرا آزار می‌دهد.

به گزارش خوبان، ساحل فیلسوف راننده تاکسی فرهنگی شمال کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به بیکاری و فرسودگی این تاکسی فرهنگی  اظهار کرد: پس از حدود یک سال پیگیری جهت اخذ  تاکسی منطقه آزاد و ممانعت‌های موجود از آن منصرف شده و مجدداً ثبت‌نام کرده‌ام.

وی بابیان اینکه مدت قانونی اخذ ماشین‌های منطقه حدود بیست روز است گفت: باوجود تکمیل همه مدارک لازم و دو ضامن بیش از چهل روز است که ماشین سمند منطقه آزاد را به من تحویل نداده‌اند.

فیلسوف بابیان اینکه منبع درآمد من از رانندگی تاکسی شهر است تأکید کرد: باوجوداینکه همه  مدارک من کامل است اما هنوز کار من در بانک ملت شعبه توحید گلسار گره‌خورده است

سفیر فرهنگی تاکسیرانی رشت در خصوص دلیل تعویض ماشین خود  گفت: تنها تاکسی فرهنگی شمال کشور اسقاطی است و مردم را در استفاده از آن معذب می‌کند، نارضایتی مردم از فرسودگی تاکسی مرا آزار می‌دهد.

نویسنده کتاب «ساحل، رادیو، تاکسی» برخی نظرات مسافران را مایه خرسندی دانست و گفت یک خانم ۵۰ ساله ی مقیم آلمان، اهل لاهیجان گفته است در آلمان از این تاکسی فرهنگی  به‌کرات سخن می‌گویند لذا با گرفتن عکس یادگاری با من اظهار خوشحالی کرده و خواسته که آن را به آلمان ببرد

چهره فرهنگی سازمان تاکسیرانی رشت بابیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی استان با تمام وجود حضور دارم فعالیت‌های خود را به شرح ذیل بیان کرد: معاونت اطلاع‌رسانی و ارتباطات گروه مردم‌نهاد پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان، بسیجی فعال، عضو افتخاری انجمن معلولان بینایی کشور، سفیر فرهنگی سازمان حمل‌ونقل بار مسافر شهرداری رشت در کشور، نویسنده کتاب «ساحل، رادیو، تاکسی» فعال محیط‌زیست و همچنین فعالیت ارزشی در فضای مجازی.

 انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads