کد خبر: 146829 - تاریخ: یکشنبه، 20 آگوست 2017 - 10:20

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی:

لاهیجان ظرفیت اجرای تئاتر خیابانی در طول سال را دارد

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور گفت: لاهیجان این ظرفیت را دارد که تئاتر خیابانی در طول سال در این شهر اجرا شود.

به گزارش خوبان، مهدی شفیعی روز شنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اظهار داشت: یکی از ظرفیت های شهر لاهیجان، تماشاگران آن هستند که با صبر پای نمایش می نشینند و با آرامش با هنرمندان همراهی می کنند.
وی افزود: شهر لاهیجان این شایستگی را دارد که در طول تمام فصول سال، در خیابان های آن تئاتر اجرا شود و این آثار ارزشمند برای مردم گیلان نیز به نمایش در آید.
شفیعی خاطرنشان کرد: شهرداری لاهیجان، شورای فرهیخته این شهر، بهمن صادق حسنی از هنرمندان این شهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از ظرفیت های ارزشمند این شهر به شمار می روند که با همت آنها، این چنین رویدادهای بزرگ فرهنگی در این شهر قابلیت اجرایی پیدا می کند.
وی حضور هنرمندانی مانند پیام دهکردی به عنوان یکی از بازیگران درجه یک و تاثیرگذار سینمای کشور و تاسیس آموزشگاه هنری در لاهیجان را مصداق تمرکز زدایی از پایتخت و فرهنگ بالای مردم این شهر دانست.
شفیعی یادآور شد: از مهمترین ویژگی های جشنواره تئاتر لاهیجان این است که شهرداری لاهیجان براساس تکلیف به آن نپرداخته بلکه بر اساس ضرورتی فرهنگی دنبال اجرای این جشنواره بوده است.
مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور افزود: حلقه های بهم پیوسته ای در شهر لاهیجان وجود دارد که موجب شد طی هشت سال پیاپی این جشنواره، هر سال نسبت به سال قبل با شکوه تر برگزار شود و امیدوارم در آینده اختلاف سلیقه ها باعث کاهش کیفیت اجرای جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نشود.

انتهای پیام/6548


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads