کد خبر: 146827 - تاریخ: یکشنبه، 20 آگوست 2017 - 10:17

اسکان افزون بر128 هزار مسافر تابستانی درمدارس گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اسکان 128 هزار و 247 مسافر تابستانی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد از ابتدای زمان طرح اسکان مسافران تابستانی در مدارس گیلان یعنی از 28 خرداد تا 12 شب گذشته (جمعه) در واحدهای آموزشی استان اسکان یافتند.
وی اظهار داشت: این تعداد مسافر، شامل 35 هزار و 624 خانواده و 384 هزار و 741 نفر روز برای اسکان در مدارس استان گیلان پذیرش شدند.
وی با بیان این که تابستان امسال، یک هزار و 807 کلاس در 221 مدرسه گیلان برای اسکان مسافران فرهنگی تجهیز شده، اظهار کرد: پذیرش مسافران فرهنگی در مدارس استان در اولویت است اما در صورت داشتن ظرفیت، غیرفرهنگی نیز اسکان داده می شوند.
حاجتی بیان داشت: درآمدهای حاصل از اسکان مسافران تابستانی در مدارس استان برای بازسازی واحدهای آموزشی ستاد اسکان و پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی همان مدرسه هزینه می شود.
وی درباره آماده سازی مدارس اسکان مسافران تابستانی برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با توجه به تاریخ پذیرش مسافر تا 20 شهریور نیز خاطر نشان کرد: از بیش از پنج هزار مدرسه در گیلان، مدارس محدودی (221) واحد آموزشی برای اسکان مسافران تابستانی تجهیز شده اند که در مدت باقیمانده برای تجهیز مدارس اقدام می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: البته مدارسی که برای اسکان مسافران تابستانی انتخاب شده اند، از بهترین واحدهای آموزشی هستند.

انتهای پیام/65489


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads