کد خبر: 146774 - تاریخ: شنبه، 19 آگوست 2017 - 11:08

با حضور مردم:

داریوش فرضیایی: گیلان سرزمین مادری من است / از عموپورنگ در آستانه اشرفیه تجلیل شد

با برپایی آیینی شاد و خاطره انگیز در آستانه اشرفیه ، با عنوان ‘ در قندون ،لب خندون’ از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خوبان، با برپایی آیینی شاد و خاطره انگیز در آستانه اشرفیه، با عنوان «در قندون ،لب خندون» از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون تجلیل و قدردانی شد.

این آیین عصر روز جمعه با حضور امیر محمد متقیان ( یکی از همکاران عموپورنگ) و در میان استقبال پرشور طرفداران این مجری تلویزیونی به خصوص کودکان و نوجوانان در محل مجتمع گیلار پلاس آستانه اشرفیه برگزار شد.

داریوش فرضیایی در حاشیه برگزاری این آیین با اشاره به فعالیت هیجده ساله خود در صدا و سیما، گفت: عشق به مردم یکی از عوامل مهم فعالیت های من است و تا زمانیکه احساس کنم خودم هستم برای کودکان و نوجوانان کشورم کار خواهم کرد.

 

وی در ادامه از گیلان به عنوان سرزمین مادری خویش یاد و اظهار کرد: از اینکه در جمع مردم گیلان و به خصوص شهر آستانه اشرفیه هستم خوشحالم.

عمو پورنگ ضمن ابراز علاقه به مردم خون گرم و میهمان نواز گیلان تصریح کرد: امیدوارم بتوانم در یک فرصت دیگر در جمع مردم گیلان حضور پیدا کنم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه نیز در خصوص برگزاری این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: داریوش فرضیایی یکی از مجریان و هنرمندان توانمند کشور در زمینه کودک و نوجوان است.

محمد معافی با بیان اینکه آیین تجلیل از این هنرمند توانای کشور با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار شده افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم از اهداف مهم برگزاری این مراسم بوده است.

وی در ادامه از حمایتهای فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه در برگزاری این آیین قدردانی کرد.

در این آیین عمو پورنگ و امیر محمد متقیان برنامه های شاد و با نشاطی را در میان شور و هیجان خانواده های شرکت کننده برای کودکان و نوجوانان به اجرا گذاشتند.

در حاشیه برگزاری این آیین که فرماندار آستانه اشرفیه نیز در آن شرکت داشت، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) تجلیل شد.

داریوش فرضیایی یکی از مجریان و برنامه سازان بخش کودک و نوجوان تلویزیو ، متولد اول مردادماه ۱۳۵۲ در تهران است.

این هنرمند به دلیل ایفای نقش در برنامه عمو پورنگ، در بین رسانه ها و کودکان و نوجوانان به عمو پورنگ معروف شده است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads