کد خبر: 14677 - تاریخ: یکشنبه، 16 دسامبر 2012 - 14:27

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

باید با ایجاد فضایی لازم برای اشتغال،در برابر تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی دست به دست هم دهیم

خوبان خبر: حسن تأمینی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: باید با ایجاد فضایی لازم برای اشغال بتوانیم در برابر تحریم ها و مشکلات اقتصادی که در این شرایط سخت با آن روبه رو هستیم دست به دست هم دهیم و این مشکلات را رفع کنیم.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، حسن تأمینی در اولین همایش اقتصاد مقاومتی “مرکز تحقیقات دکتر حسن تامینی” که درسالن اجتماعات بیمارستان الزهرا(س) برگزار شده بود، از تشکیل “شورای هماهنگی” و “کارگروه بانوان” و شروع به کار آنها خبر داد و بیان کرد: هدف مهم از تشکیل این شورا و همایش ها این است که حرکت بزرگی را برای اشتغال که از موضوع های مهم و پر دغدغه مردم استان گیلان می باشد آغاز کنیم.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: باید با ایجاد فضایی لازم برای اشغال بتوانیم در برابر تحریم ها و مشکلات اقتصادی که در این شرایط سخت با آن روبه رو هستیم دست به دست هم دهیم و این مشکلات را رفع کنیم.
دهدار مسئول مرکز تحقیقات دکتر حسن تامینی نیز در این همایش، اهداف مرکز تحقیقات دکتر حسن تامینی را مطالعه و تحقیق و ارائه ی راهکارهای علمی برای رفع موانع و مشکلات استان گیلان و انجام پژوهش های موردی و چاپ و انتشار پژوهش ها اعلام کرد.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: زیر بنای اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است که در این مرکز تحقیقاتی ما به دنبال اهداف اقتصاد مقاومتی و جریان پیدا کردن آن در جامعه هستیم و از همه ی اساتید و دانشجویان حوزه ی پژوهش علمی درخواست همکاری با این مرکز را داریم.
انتهای پیام/ 63

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads