کد خبر: 146720 - تاریخ: جمعه، 18 آگوست 2017 - 16:25

امام جمعه موقت رشت:

رفع مشکلات باید اصول کاری مدیران و مسئولان باشد

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دیدار چهره به چهره مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم امری واجب در جامعه امروز است گفت: رفع معضلات موجود در جامعه از انتظارات مردم از مسئولان است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) رشت با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همواره در تاریخ انقلاب جاویدان است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه شهدا همواره درس مردانگی و ولایتمداردی را از خود به یادگار گذاشتند خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم باید اصول کاری مدیران و مسئولان باشد و در راستای تحقق این امر، افراد باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

صدیق عربانی با بیان اینکه در راستای رفع معضلات مردم تلاش‌های گسترده‌ای در جامعه انجام می‌شود و بهره برداری از پروژه‌های متعدد در ایام مختلف سال به‌ویژه هفته دولت نشانگر این امر است گفت: دیدار چهره به چهره مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم امری واجب در جامعه امروز است.

وی با اشاره به حکم تنفیذ و مراسم تحلیف رئیس جمهور و معرفی کابینه جدید تصریح کرد: با توجه به آغاز کار رسمی دولت دوازدهم، رئیس جمهور باید به وعده‌های خود عمل کرده و به این امر موظف است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم انتظار دارند رئیس جمهور در راستای رفع معضلات و مشکلات جامعه گامی بزرگ بردارد تاکید کرد: عمل به وعده‌ها و تحقق رفع مشکلات جامعه از انتظارات مردم است.

صدیق عربانی با اشاره به شهادت محسن حججی و با تاکید بر اینکه این شهید گرانقدر همانند شهدای کربلا جان خود را در راه آزادگی و اسلام واقعی فدا کرد افزود: انتقام خون این شهید بزرگوار از تکفیری‌ها گرفته می‌شود.

وی مردم ایران را همواره پشتیبان ولایت عنوان کرد و با اشاره به اینکه توانمندی و آزادگی ملت ایران با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری هرگز اجازه تجاوز دشمنان را به خاک پاک میهن اسلامی نمی‌دهد گفت: ملت ایران آزادگی را اساس کار خود قرار می‌دهند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه استکبار جهانی هرگز به گفته‌های خود پایبند نبوده است خاطرنشان کرد: امروز دشمن‌شناسی از صفات مهم، ارزشمند و رمز پیروزی مسلمانان است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads