کد خبر: 146687 - تاریخ: جمعه، 18 آگوست 2017 - 11:28

روز گذشته/

تصادف در محور خمام به خشکبیجار یک کشته برجا گذاشت

سرهنگ محمدپور اضافه کرد: یک دستگاه سواری پراید نیز که در محور خمام به خشکبیجار در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که این دو تصادف یادشده منجر به فوت دو نفر شد.

به گزارش خوبان: رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: متاسفانه براثر تصادفات سنگین در گیلان طی روز گذشته چهار تن از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حسین محمدپور روز پنجشنبه گفت: در نخستین تصادف ، یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد در محور روستایی دهسر به علت عدم رعایت حق تقدم هنگام ورود از جاده فرعی به اصلی با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد که راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته ، یک دستگاه نیسان که در محور رحیم اباد و املش در حال تردد بود، به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده‌ای برخورد کرد .

وی اضافه کرد: یک دستگاه سواری پراید نیز که در محور خمام به خشکبیجار در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که این دو تصادف یادشده منجر به فوت دو نفر شد.

وی گفت: تصادف دیگری نیز طی شب گذشته بین یک دستگاه سواری پراید و موتورسیکلت در محور اصلی لاهیجان به لنگرود رخ داد که راننده موتور به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ محمدپور ضمن ابراز تاسف از وقوع این حوادث دل‌خراش بابیان اینکه عدم توجه به جلو از اصلی‌ترین علت تصادفات در امر رانندگی است، افزود: دقت کافی راننده به جاده ، استفاده از کلاه ایمنی توسط راننده موتور و سرنشین آن ، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند جان آن‌ها را در برابر تصادفات و حوادث این‌چنینی حفظ نماید تا هرگز شاهد تصادفات رانندگی نباشیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/65655


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads