کد خبر: 146657 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 آگوست 2017 - 09:30

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان:

جذب پنج درصد از جوانان در هلال احمر گیلان در برنامه پنج ساله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پنج درصد از جوانان استان در برنامه پنج ساله هلال احمر جذب این جمعیت می شوند.

به گزارش خوبان، مهدی ولی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اهداف مهم برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر جذب پنج درصد از جامعه جوان استان در قالب کانون‌ های مختلف از رده سنی 15 تا 29 سال و ارائه آموزش های لازم برای تربیت جوانان توانمند و آینده ساز است.
وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر برنامه ای با عنوان استراتژی 2020 تنظیم کرده اند که فعالیت خود را با عنوان سپردن کارهای جوانان به دست آنان با هدف شناسایی استعداد جوانان و بهره گیری از توان آنان از سال 2010 میلادی آغاز کرده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: همه دولت های عضو ، متعهد به انجام آن و ارایه گزارش نهایی از میزان کارایی فعالیت و مسوولیت پذیری جوانان در سال 2020 هستند.
وی با بیان این که در زمان حاضر، هفت هزار و 229 جوان عضو جمعیت هلال احمر استان گیلان هستند، خاطرنشان کرد: هلال احمر استان دارای 274 کانون دانش آموزی، 119 کانون غنچه های هلال ، 46 کانون دانشجویی، 9 کانون روستایی و 6 کانون طلاب است.
ولی پور بیان داشت: جمعیت هلال احمر با ایجاد زمینه اجرای برنامه ‌های بشردوستانه در مهدهای کودک، مدارس، دانشگاه ‌ها ، حوزه ‌های علمیه و خانه های هلال برای افزایش کانون ها و اعضا تلاش می کند.
وی تصریح کرد: با ایجاد کانون ها و جذب علاقه مندان، دسترسی اعضا به آموزش‌ های امدادی و کمک‌ های اولیه آسان می شود و فرهنگ نوعدوستی بر اساس اهداف والای هلال احمر و آموزه‌های دینی بیش از پیش در بین جوانان گسترش می یاید.
انتهای پیام/62646


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads