کد خبر: 146581 - تاریخ: یکشنبه، 20 آگوست 2017 - 10:51

خوبان خبر گزارش می دهد:

کرسی شهرداری های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء در انتظار شهرداران جدید

گزینه هایی که البته تنها بر اساس حدس و گمان های رایج، نامشان در این لیست آمده است و احتمال دارد در صورت برکناری شهرداران فعلی ، سه تن ازاین گزینه ها سکان هدایت شهرداری خمام ، خشکبیجار و لشت نشا را در دست بگیرند.

به گزارش خوبان: شمارش معکوس برای روی کار آمدن شورای شهر پنجم آغاز شد، گرچه تا کنون چندین بار زمان آغاز به کار  شورا تغییر کرده اما طبق آخرین گفته ها شورای جدید فعالیت خود را رسما از اول شهریور ماه آغاز می کند.

از مدتها پیش اعضای شورای شهر خمام، خشکبیجار ، لشت نشا ء  در تلاش و تکاپو هستند تا بتوانند فردی توانمند و کاربلد را انتخاب کنند و با شهرداری کارآمد شهر رو به رشد حرکت کند اما گویا با توجه به این که سه ماه از انتخاب اعضای شورای شهر می گذرد اما اعضا هنوز به توافقی نرسیده و گزینه های بیشتری را در نظر می گیرند.

بعد از هر دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، جنب و جوش افرادی که یک شبه احساس تکلیف می کنند وشوق خدمت به همشهریانشان در وجودشان به جوش می آید ، از هر طریقی به دنبال کسب رای نمایندگان مردم در پارلمان محلی هستند که ماحصل آن واگذاری سرنوشت و آینده یک شهر و مردم آن از سوی اعضای شورای شهر به یک فرد منتخب می باشد.

تلاش وصف ناپذیری که برای تصدی صندلی شهرداری های خمام ، خشکبیجار و لشت نشا در بین نامزدها به وجود می آید که خود داستانی است طولانی .

با مشخص شدن 5 عضو اصلی شورای شهر های خمام ، خشکبیجار ولشت نشا و بازماندن بسیاری از چهره های شاخص از این لیست، شمارش معکوس برای تصمیم گیری در مورد ماندن یا نماندن علیرضا پورهادی شهردار خمام ، ابراهیم اثنی عشری شهردار خشکبیجار وحنظله الهی شهردار لشت نشا آغاز شده است.
اعضای شورای پنجم باید در نخستین تصمیم سرنوشت ساز خود، یا رای به ابقای افراد مذکور دهند و یا شهرداران جدیدی را برگزینند.

 


در همین راستا در محافل سیاسی از گزینه های محتمل برای جایگزینی این افراد نام برده می شود.
گزینه هایی که البته تنها بر اساس حدس و گمان های رایج، نامشان در این لیست آمده است و احتمال دارد در صورت برکناری شهرداران فعلی ، سکان هدایت شهرداری خمام ، خشکبیجار و لشت نشا را در دست بگیرند.

با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مهم شوراها انتخاب شهردار است و کسی را باید انتخاب کرد که به وظایف خود آگاه باشد امید است اعضای شوراهای شهر با انتخاب افراد اصلح و دلسوز ذخیره ای برای دنیا وآخرت خود داشته باشند،امری که با تدبیر درست و سنجیده می تواند به راحتی مشکلات رااز سر راه مردم شهر بردارد و امید ونشاط را جایگزین یاس و روزمرگی سازد.

از سوی دیگر بایستی شوراهای اسلامی شهرها با هدف تغییر و تحولات روبه کمال پای در این ورطه نهاده و به دور از هر گونه حاشیه ، جریانها و جوسازی ها به هدف اصلی که همانا خدمت به مردم است بیندیشند.

 

خبر ارسالی / مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/3654


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads