کد خبر: 146506 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 آگوست 2017 - 17:26

مدیر طرح صندوق اعتباری خرد محلی کشور در گیلان:

افزایش صندوق های اعتباری خرد محلی در روستاهای گیلان

مدیر طرح صندوق اعتباری خرد محلی کشور گفت : صندوق های اعتباری خرد محلی در روستاهای گیلان افزایش می یابد.

به گزارش خوبان، فرزانه مافی مدیر طرح صندوق اعتباری خرد محلی کشور در نشست کارگاه آموزشی صندوق های اعتباری خرد محلی در رشت گفت: بررسی ها نشان می دهد از سال ١٣٨٠ تا ١٣٩٢٢ سهم کشاورزی در دهک های پردرآمد به مراتب بیشتر از دهک های کم درآمد است.

وی افزود : فاصله در آمدی بین شهر و روستا در 15 سال اخیر به ٩٠ درصد رسیده که موجب افزایشمهاجرت روستاییان به شهرها شده است.

‎ مدیر طرح صندوق اعتباری خرد محلی کشور گفت : روستاییان، با پس‌انداز حداقل 2 میلیون و 500 هزار تومان می توانند بعد از ۶ ماه وام 30 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت وام ٣۶ ماهه بعد از تنفس 2 ماهه بگیرند.

جدی نیا مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان هم در این نشست گفت : صندوق کارآفرینی امید 300 صندوق اعتباری خرد محلی در روستاهای گیلان تشکیل می دهد.

وی با بیان این که این صندوق ها به بهره برداری می رسد افزود: تاکنون هشت صندوق اعتباری خرد محلی در روستاهای گیلان با 800 میلیون ریال سرمایه تشکیل شده است .

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: هدف از ایجاد صندوق های اعتباری خرد محلی ، فراهم کردن زمینه رونق تولید ، کسب درآمد بیشتر، توسعه پایدار و توانمند سازی زنان روستایی است .

 

انتهای پیام/م.ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads