کد خبر: 146501 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 آگوست 2017 - 17:11

با حضور مسئولان:

تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان با حضور جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا و مسئولان استانی و انتظامی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام شمشاد در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان که با حضور جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا و مسئولان استانی و انتظامی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد، با بیان اینکه محبت و مودت باید در کنار صلابت و اقتدار موردتوجه پلیس باشد، اظهار داشت:‌خدمت در عقیدتی سیاسی پلیس گیلان، یک توفیق ارزشمند است.

حجت الاسلام شمشاد با اشاره به اینکه پیروی از ولی امر مسلمین، موجب عزت و سربلندی می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، سرباز ولایت است.
وی با اشاره به اهمیت عقیدتی سیاسی برای نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:‌ حفظ اقتدار پلیس در گرو عملکرد صحیح عقیدتی سیاسی است.
حجت الاسلام شمشاد با تقدیر از زحمات حجت الاسلام شکری در چند سال گذشته، تصریح کرد:‌ تجربیات این روحانی آگاه می‌تواند برای برای آینده بسیار مفید باشد.
حجت الاسلام “هادی شکری” نیز در ابتدای این مراسم با بیان اینکه رضای خدا، بهترین هدف انگیزه برای انجام هر کاری است، اظهار داشت:‌ پلیس مدافع قاطع ارزش های اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه ترویج برنامه های فرهنگی و دینی، در میان اولویت های ناجا قرار دارد، بیان داشت:‌ عقیدتی سیاسی پلیس گیلان در چند سال گذشته طرح ها و جشنواره‌های مذهبی و قرآنی متعددی برگزار کرده است.
رئیس پیشین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان، نظارت بر عملکرد کارکنان یکی از اصلی‌ترین خصوصیات سازمان عقیدتی سیاسی معرفی کرد و افزود:‌ نظارت دقیق و جدی، آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند.
حجت الاسلام شکری با تاکید بر اینکه ادب و ایمان، از خصوصیات بارز مردم گیلان است، خاطرنشان کرد:‌ تهمت، افترا و ریختن آبروی مومن، از تخریب خانه خدا بدتر است.
وی ارتقا بصیرت و بینش کارکنان انتظامی را از وظایف عقیدتی سیاسی دانست و اضافه کرد:‌ پلیس نباید در مسائل روز جامعه یک گام عقب تر از مردم باشد.
رئیس پیشین عقیدتی سیاسی پلیس گیلان با تصریح بر اینکه ماهیت روحانیت، با خدمت رسانی به مردم عجین شده است، خاطرنشان کرد: هر کجا که روحانیت باشد، نهضت خدمت رسانی ترک نمی شود.

خط ولایت، چراغ راه نیروی انتظامی است

حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان که با حضور مسئولان استانی و انتظامی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد، با بیان اینکه گیلان در طول تاریخ صاحب شخصیت‌هایی بزرگ در حوزه دین و فرهنگ بوده است، گفت:‌ این استان در کنار مواهب طبیعی و سرسبزی‌، به لحاظ اعتقادی و مذهبی نیز یکی از بهترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تغییر با هدف حفظ پویایی و تحرک برای همه انسان‌ها ضروری است، اظهار داشت:‌ ایستایی و توقف می‌تواند زمینه ساز تنزل باشد.
جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه پلیس باید قوی‌ترین، مردمی‌ترین و بهترین دستگاه کشور باشد، تصریح کرد:‌ نیروی انتظامی در موقعیت هایی حساس و خطیر مثل فتنه ۸۸، در میدان ایستاد تا نظام و انقلاب را از هر گزندی نجات بدهد.
حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور با بیان اینکه نفس حضور پلیس در جامعه باید به معنای امر به معروف و نهی از منکر باشد، خاطرنشان کرد:‌ حضور جدی پلیس در سطح جامعه می‌تواند از وقوع بسیاری از ناهنجاری‌ها جلوگیری کند.
وی کارکنان نیروی انتظامی را سربازان امام عصر(عج) دانست و افزود:‌ خدمت به حضرت ولیعصر(عج) بزرگ‌ترین افتخار در دنیاست.
جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تصریح بر اینکه پلیس در برخورد با مجرمان باید از حداکثر توان‌خود برای نجات آنها استفاده کند، بیان داشت:‌ مردم به پلیسی علاقه مند هستند که در عین صلابت و اقتدار، رافت نیز داشته باشد.
وی با اشاره به زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شکری در طول نزدیک به ۶ سال خدمت به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی استان گیلان، اظهار داشت:‌ حجت الاسلام شمشاد نیز به عنوان یک نیروی توانمند و جهادی، منشا خدمات در گیلان خواهد بود.
حجت‌الاسلام بهشتی‌پور با تاکید بر اینکه همه کارکنان انتظامی باید دست به دست هم بدهند تا خط ولایت حفظ شود، خاطرنشان کرد:‌ ‌ خط ولایت، چراغ راه نیروی انتظامی است.

نیروی انتظامی در اولین خطوط مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد

فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه این مراسم با بیان اینکه فرزندان ملت در لباس پلیس، رهروان راستین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند، اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی در اولین خطوط مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بستر مکتب حقیقتت را فراهم کرده، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و ناتوی فرهنگی قرار گرفته است.
سردار میرحیدری با تقدیر از زحمات ارزنده حجت الاسلام شکری به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان، خاطرنشان کرد:‌ نقش عقیدتی سیاسی در تقویت روحیه جهادی و فرهنگ معنوی، انکارشدنی نیست.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر نقش مهم عقیدتی سیاسی در صیانت و محافظت از پلیس، بیان داشت: عمل به منویات فرمانده کل قوا در عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سرلوحه امور است.

انتهای پیام/*/4561456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads