کد خبر: 146470 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 آگوست 2017 - 09:25

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

باید شدت مقابله ایران با تهدیدهای آمریکا بیشتر و محکم‌تر شود/ شهادت حججی یادآور حادثه کربلا بود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: آمریکا نباید هرجور که خواست ایران و کشور های منطقه را در چنگال خود بگیرد و آنها را تهدید کند.

به گزارش خوبان، محمد حسین قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به طرح یک فوریتی مجلس در مقابل تهدیدات تروریستی آمریکا در نطقه اظهار داشت: مجلس با قاطعیت و حتی بدون یک رای مخالف طرح یک فوریت مقابله با تهدیدات تروریستی آمریکا را به تصویب رسانده است.
وی با بیان اینکه حرکت مجلس در مقابل با تهدیدات آمریکا بسیار خوب بوده، افزود: تصویب طرح یک فوریت مجلس ایران تقریبا متناسب با قانون کنگره آمریکا بوده است.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مصوبه مجلس باید محکمتر نیز تدوین می شد، گفت: برخی از دوستان معتقد بودند که باید شدت مقابله ایران در مقابل با تهدیدات آمریکا بیشتر نیز شود.
نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح می تواند تهدیدات آینده آمریکا را بگیرد اظهار کرد: آمریکا نباید هرجور که خواست ایران و کشور های منطقه را در چنگال خود بگیرد و آنها را تهدید کند.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت شهید محسن حججی و یادآوری حادثه کربلا، گفت: مجلس یک حرکت بسیار خوبی را در استای تجدید بیعت و با میثاق شهدای مدافع حرم داشته که باید با همین تفکر در مقابل تکفیری ها و سلفی ها بایستیم و جبهه مقاومت را تقویت کنیم.
انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads