کد خبر: 146453 - تاریخ: دوشنبه، 14 آگوست 2017 - 22:46

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

حل مشکلات فرهنگی امروز ضروری‌تر از هر اقدامی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه حل مشکلات فرهنگی امروز ضروری‌تر از هر اقدامی است گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از حملات فرهنگی دشمنان جلوگیری می‌کند.

به گزارش خوبان، شاهرخ یوسف زاده چابک ظهر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران آزاده، جانباز و شاهد در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت اظهار داشت: رشادت و ایثارگری با روح اسلام پیوند خورده و اوج این ایثارگری‌ها در واقعه کربلا اتفاق افتاده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه منبع و منشاء گرمی‌بخش و درخشانی که انقلاب ما از آن گرما می‌گیرد واقعه کربلا است عنوان داشت: امروزه روحیه کربلایی در مدافعان حرم دیده می‌شود.

یوسف زاده چابک با اشاره به اینکه موج حملات اقتصادی و فرهنگی دشمنان همچنان ادامه دارد اعلام داشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از حملات فرهنگی دشمنان جلوگیری می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان حل مشکلات فرهنگی را ضروری‌تر از هر چیزی خواند و خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از مسائل فرهنگی از مشکلات اقتصادی جامعه نشأت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای ساختن جامعه لازم نیست تمام افراد در مسائل اقتصادی خبره باشند بیان داشت: افراد باید وظیفه و رسالت خود را در جایگاهی که هستند بشناسند و مسئولیتی را که بر عهده دارند را به نحو احسن انجام دهند.

یوسف زاده چابک با اشاره به اینکه کشور ایران دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در زمینه نیروی انسانی است اظهار داشت: باید از مردم به‌ویژه جوانان پرتلاش ایران در راستای ساختن ایرانی آباد استفاده شود.

انتهای پیام/4646346


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads