کد خبر: 146382 - تاریخ: دوشنبه، 14 آگوست 2017 - 09:31

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان :

کشاورزان در فروش برنج عجله نکنند

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت:کشاورزان در فروش برنج عجله نکنند و به مرور محصولشان را بفروشند.

به گزارش خوبان،  علیرضا شعبان نژاد در گفت و گو با ایسنا منطقه گیلان،با بیان اینکه گیلان 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد،گفت:تاکنون برداشت برنج در 35درصد از شالیزارهای استان برداشت شده است.

وی افزود:برنج برداشت شده یکی از با کیفیت ترین برنج ها در چندسال اخیر است و هیچ گونه خوردگی و شکستی هم وجود ندارد و خوشبختانه آفت خاصی هم در کار نیست.

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان از کشاورزان خواست تا در فروش برنج عجله نکنند و به مرور محصولشان را به بازار عرضه کنند تا قیمت برنج نوسان شدیدی پیدا نکند.

وی به بازاریان و خریداران برنج و تجار برنج ایرانی توصیه کرد،به منظور رعایت عدالت در خرید و فروش این محصول دقت کنند.

شعبان نژاد خاطر نشان کرد:به کشاورزان اطمینان خاطر می دهیم، در صورتی که نوسان قیمت برنج در بازار به گونه ای شود که ضرری متوجه کشاورز شود،با مجوزی که از وزارت کشاورزی و دولت گرفته شده است،در حمایت از کشاورزان وارد عمل خواهیم شد.

وی تصریح کرد:اعتبار لازم برای خرید تضمینی برنج به استان اختصاص یافته است و همانند سال گذشته به هر میزان که لازم باشد، قادر خواهیم بود برنج بخریم.

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت:کشاورزان نگرانی نداشته باشند و تلاش ما این است تا قیمت برنج داخلی به حالت متعادل و متناسب بماند.

انتهای پیام/61321321


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads