کد خبر: 146323 - تاریخ: یکشنبه، 13 آگوست 2017 - 15:46

حداقل دستمایه تحقیر ملت نباشید

نمایندگان اگر نمی‌توانند سنگی را از چاه برای ملت در بیاورند، حداقل می‌توانند که برای خودشان و ملت دستمایه تحقیر نیافرینند

به گزارش خوبان، محسن دهنوی- فعال دانشجویی در یادداشتی نوشت:
 با دیدن تصاویر تحلیف رییس جمهور در مجلس و حواشی آن، نمیدانستم از حرکت نماینده‌های لیستی بخندم یا به حال ملتم گریه کنم که این افراد می‌خواهند از حقوق آن‌ها دفاع کنند

این تصاویر مرا یاد سلفی بگیران حادثه پلاسکو می‌اندازد که بجای کمک یا لا اقل خلوت کردن محل برای رسیدن کمک‌های امدادی، محل را سد کردند و شعور و همنوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند.

این بزرگواران هم مثل آن افراد لا اقل اگر چندین نفری نمی‌توانند سنگی را از چاه برای ملت در بیاورند، حداقل می‌توانند که برای خودشان و ملت دستمایه تحقیر نیافرینند

این افراد حتی موضع گیری ده روز پیش این خانم را هم به یاد نمی‌اورند چه رسد به آنکه مذاکرات سال‌ها پیش را به یاد بیاورند که نماینده امریکا (ویلیام برنز) پنج بار درخواست ملاقات با جلیلی کرد و با پا در میانی نماینده اتحادیه اروپا هم موفق به این دیدار نشد، اما این وکلا برای عکس گرفتن با شخصی که مضرات و صحبتهایش برای هیچکس پوشیده نیست صف کشیده اند که واقعا درد آور است باید بجای عکس گرفتن با موگرینی، برای حل مشکلات مردم صف می‌کشیدندالبته انتخابی که با انتصاب افراد در لیست باشد، نه بر اساس لیاقت و درایتشان بهتر از این نمی‌شود.

یکی از نمایندگان حاضر در عکس قبلا گفته بود که مذاکره را از امام حسین و کنسرت را از امام حسن آموخته ایم، البته شاید برای سلفی گرفتن با موگرینی هم الگویی از معصومین ارائه کند.

البته ذوق زدگی و عکس گرفتن‌های این چنینی دیگر برای مردم عجیب نیست، چون سلفی با هواپیما و شرمن هنوز یادمان هست

این حرکات به قدری زشت و ناپسند بود که صدای رسانه ملی را هم دراورد و هیئت رسیدگی به تخلفات نمایندگان هم موضعگیری مناسب و بجایی خواهد داشت.

البته این گلی بود که خود ما ملت به خودمان زدیم و امیدوارم که از این به بعد از این اعمال انجام ندهیم تا بعدا پشیمان نشویم.

اینجا بود که قدر حامیان حقوقمان را دانستم، منظورم عکاسان و خبرنگارانیست که لحظه به لحظه اعمال را زیر نظر داشته اند و خالصانه باید تقدیر درخوری از این عزیزان به عمل آید.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads