کد خبر: 14631 - تاریخ: شنبه، 15 دسامبر 2012 - 17:17

فاجعه در مدیریت منابع عمرانی در گیلان؛

در سال 91با افتضاح عمرانی در مدیریت پروژه‌ها مواجه بوده‌ایم

خوبان خبر: ندیمی با بیان اینکه امسال هیچ تزریقی به بودجه‌های عمرانی نداشته‌ایم، ادامه داد: تخصیص ندادن اعتبارات عمرانی امسال در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار نامناسب بوده است.

به گزارش خوبان به نقل از گیلان آنلاین، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه حتی یک ششم از اعتبار ۱۲۳ میلیارد تومانی برای پروژه‌های عمرانی تخصیص نیافته است، تأکید کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی در قیاس با سال ۸۹ و ۹۰ افتضاح بوده است.

ایرج ندیمی در گفت‌وگویی تصریح کرد: قرار بود حدود ۷ میلیارد تومان به لاهیجان و ۸ میلیارد تومان به سیاهکل بر اساس محرومیت این دو شهر به آن‌ها اختصاص یابد که تا امروز طبق اعلام فرمانداری یک ریال هم از این رقم محقق نشده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: در واقع بودجه جاری حوزه انتخابیه بنده با کاهش شدیدی مواجه بوده و بودجه عمرانی نیز صفر بوده است.

وی با بیان اینکه امسال هیچ تزریقی به بودجه‌های عمرانی نداشته‌ایم، ادامه داد: تخصیص ندادن اعتبارات عمرانی امسال در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار نامناسب بوده است.

ندیمی یادآور شد: مقرر بود در مرحله نخست ۱۲۳ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان گیلان در نظر گرفته شود که یک ششم از این رقم هم اختصاص نیافته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: با کمال تأسف باید گفت که اعتبارات عمرانی در قیاس با سال ۸۹ و ۹۰ با افتضاح عمرانی در مدیریت پروژه‌ها مواجه بوده‌ایم و علت آن هم کسری بودجه دولت است.

انتهای پیام/6802

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads