کد خبر: 146297 - تاریخ: یکشنبه، 13 آگوست 2017 - 09:06

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست گیلان:

تشکیل 33 پرونده تخلف برای متصرفان اراضی ملی در گیلان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست گیلان از توقیف تشکیل 33 پرونده تخلف برای متصرفان و تخریب کنندگان اراضی ملی در گیلان از ابتدای امسال تا کنون خبرداد.

به گزارش خوبان ، ساسان اکبری پور بعد از ظهر شنبه در حاشیه برگزاری مانور مشترک پاکسازی تالاب انزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: همچنین سه هزار رشته دام و تجهیزات مربوط به صیادی توقیف و افزون بر 2 هزار قطعه انواع گونه های مختلف ماهیان نیز از صیادان غیر مجاز در این مدت کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به حضور شبانه روزی و آمادگی بیش از یکصد و 70 نیروی یگان حفاظت از محیط زیست در 18 پاسگاه در سطح گیلان در جهت حفاظت و کنترل مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان افزود: با توجه به ایجاد انگیزه در بین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست به دلیل حمایت های همه جانبه دستگاه قضایی ، ماموران ما به صورت شبانه روزی حتی در مناطق خارج از محدوده حوزه محیط زیست فعالیت کرده و با کوچکترین تصرف و تخلف شدیدا برخورد می کنند.
اکبری پور با اشاره به توقیف سه دستگاه بیل میکانیکی در حین تصرف در غرب تالاب انزلی و تشکیل پرونده برای متخلفان آن خاطر نشان کرد: یگان حفاظت از محیط زیست گیلان دست همه کسانی که به محیط زیست اهمیت می دهند را به گرمی می فشارد و تقاضا دارد با مشاهده هرگونه تغییر در تالاب و بستر رودخانه های گیلان و تصرفات غیر مجاز موضوع را به محیط زیست اطلاع داده تا در اسرع وقت ضمن جلوگیری از آن تصرف ، با متخلفان به شدت برخورد قانونی شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد : پیمانکاران و افراد دارای مجوز برداشت نیز در صورت عدم توجه و رعایت بندهای موجود در مجوزهای صادر شده ، توسط کارشناسان اداره کل محیط زیست پایش شده و از ادامه فعالیت کارگاه هایی که بیش از حجم تعیین شده شن و ماسه برداشت کنند جلوگیری کرده و علاوه بر ارجاع پرونده آنان به مراجع قضایی به عنوان متخلف به سازمان صنعت و معدن و تجارت نیز معرفی می شوند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads