کد خبر: 146279 - تاریخ: یکشنبه، 13 آگوست 2017 - 09:16

یادداشت/

چقدر ضعیف و کوچکند آن عده ای که چشم دیدن سرافرازی بزرگ مردان الهی و ارزشی را ندارند

چقدر ضعیف و کوچکند آن عده ای که چشم دیدن سرافرازی بزرگ مردان الهی و ارزشی را ندارند و منتظر موقعیتی هستند که از آب گل آلود ساخته شده بدست اجانب و کفار و باتلاق بوجود امده بر سر جوامع اسلامی بر علیه جبهه حق استفاده کنند .

به گزارش خوبان: حمید حمیدی در یادداشتی در خصوص اقدام اخیر روزنامه اطلاح طلب قانون نوشت:

همیشه بودند و هستند کسانی که تاب و تحمل سرافرازی اسلام و جبهه حق را ندارند اما جرات ایستادن و اظهار وجود واقعی و مبارزه مستقیم را هم ندارند و از همین بین منافقانی ساخته و تربیت می شوند با ظاهری روباه صفت و دستانی گرگ نما و قلبی کفتار منش که ذات فتنه گری و جریان سازی در بند بند افکار و گفتارشان متبلور شده است.
چقدر ضعیف و کوچکند آن عده ای که چشم دیدن سرافرازی بزرگ مردان الهی و ارزشی را ندارند و منتظر موقعیتی هستند که از آب گل آلود ساخته شده بدست اجانب و کفار و باتلاق بوجود امده بر سر جوامع اسلامی بر علیه جبهه حق استفاده کنند .

و با رنگ و لعاب دادن دشمن درنده خو و به اشتباه انداختن اذهان عمومی مردم از حقیقت این وحشی هاارزش پیروزی های جبهه اسلامی را کم رنگ کنند .
و چقدر زشت است که بخاطر جریان های سیاسی داخلی یک قلم به حرکت در آید و کار بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر داعش را تضعیف کند.
کاری که هیچ فرد صالح و مصلح و دلسوزی ایرانی این عمل را انجام نمیدهد چه رسد به یک ایرانی مسلمان.

امروز شنیدیم یک روزنامه بقول خود اصلاح طلب خباثت داعشیان ملعون را تلافی اقدام بحق حمله موشک سپاه دانسته و چه زود جای جلاد و شهید را عوض کردند.
اینها همان هایی هستند که در انتخابات اخیر چهره کثیف منافقین جنایتکار و خائن را تطهیر کردند و مجری شرع و قانون را قاتل نامیدند.

با وجود چنین افرادی باید منتظر روزی های تلخی در افکار عمومی خود باشیم که روز را شب و شب را روز مینویسند و بشکند این قلم که برای پول و سیاست و جناح و شیطانیت درون مینویسد.

پایگاه خبری تحلیلی خوبان خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/4163631


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads