کد خبر: 146172 - تاریخ: جمعه، 11 آگوست 2017 - 11:56

استاندار گیلان:

با استقرار بالگرد دائمی، تسریع در ساخت پایگاه امداد هوایی از سوی جمعیت هلال احمر ضروری است

دکتر نجفی افزود: با استقرار بالگرد دائمی، تسریع در ساخت پایگاه امداد هوایی از سوی جمعیت هلال احمر ضروری است.

به گزارش خوبان، محمد علی نجفی استاندار گیلان صبح امروز در دیدار  ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال احمر کشور که با حضور رئیس مجمع نمایندگان گیلان صورت پذیرفت با بیان اینکه استقرار دائمی بالگرد امداد هوایی یکی از مطالبات مهم مردم و مسئولان گیلان در سال های گذشته بود، گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این بالگرد در استان گیلان استقرار یافته است.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن گیلان و تنوع مخاطرات و بلایای طبیعی در استان گفت: حادثه خبر نمی کند و نیاز بود تا این بالگرد به صورت دائمی در استان مستقر شود.

دکتر نجفی افزود: با استقرار بالگرد دائمی، تسریع در ساخت پایگاه امداد هوایی از سوی جمعیت هلال احمر ضروری است.

وی ادامه داد: استانداری گیلان نیز برای تسریع در ساخت پایگاه و آشیانه ی بالگرد کمک می کند.

استاندار گیلان ادامه داد: گیلان به لحاظ حوادث غیرمترقبه و مخاطرات طبیعی جزء استان های نخست کشور محسوب می شود و این ویژگی به همراه گردشگرپذیر بودن آن موجب می گردد تا جمعیت هلال احمر برای تقویت زیرساخت های موجود در استان توجه بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به سفر میلیون ها گردشگر به گیلان نیازمند تقویت امداد جاده ای، نوسازی ناوگان حمل و نقل و تقویت انبارهای ذخیره هلال احمر در استان هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در این دیدار با قدردانی از تلاش های مجدانه استاندار گیلان، افزود: استان گیلان استاندار پرتلاشی دارد و از این ظرفیت تاکنون بهره خوبی برده است.

وی بر لزوم توجه بیشتر به استان سرسبز گیلان از سوی مدیران ارشد کشوری تأکید کرد.

دکتر ضیائی از استان گیلان به عنوان استانی با مخاطرات طبیعی گوناگون یاد کرد و گفت: گیلان با توجه به مسافرخیز و گردشگرپذیر بودن، نیاز به توجه ویژه ای دارد و از نگاه ما استانی مهم محسوب می شود.

دکتر ضیائی اظهار کرد: در تلاشیم تا پایان سال توزیع خودرو به تمامی استان ها صورت گیرد و بطورکلی بنا داریم از لحاظ سخت افزاری کمک های ارزنده ای کنیم که یقینا استان گیلان بطور ویژه مدنظر ما خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: تغییرات محسوسی طی یک سال گذشته در استان گیلان مشاهده می شود؛ به خصوص در مورد استقرار بالگرد که البته این ها نشان می دهد استاندار گیلان توجه ویژه ای پیرامون این حوزه دارد.

انتهای پیام/8451


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads