کد خبر: 146138 - تاریخ: جمعه، 11 آگوست 2017 - 10:25

دهیار روستای شهرستان بخش خشکبیجار در گفتگو با خوبان خبر:

برای تکمیل مجتمع کارآفرینی منتظر اعتبار استانی هستیم/ هدف از ایجاد مجتمع در روستا ایجاد شغل بین اهالی است

وی هدف از ایجاد مجتمع کارآفرینی در روستا را ایجاد شغل عنوان کرد افزود : برای تامین غذایی اهالی روستای شهرستان پرورش ماهیان گرم آبی در نظر گرفته و اهالی میتوانند با غلاب ماهی گیری کنند.

به گزارش خوبان: محمد نیک خو دهیار روستای شهرستان بخش خشکبیجار در خصوص آخرین اقدامات عمرانی این روستا به خبرنگار ما گفت: این روستا در نظر دارد از استخر و ابگیر طبیعی و سل در روستای شهرستان خشکبیجار بعنوان مجتمع تفریحی ورزشی ، گردشگری و پرورش ماهیان گرم آبی مورد استفاده قرار دهد.

وی گفت : در فاز اول دهیاری زمینی به متراژ ۴۰۰۰ متر مربع از استخر رو جدا کرده و برای بالا بردن سطح پارک برای جلوگیری از ابگرفتگی در فصل پاییز و زمستان در حال خاکریزی می باشد که در حال حاظر دو هزار متر مربع خاک ریزی شده است .

دهیار روستای شهرستان با اشاره به اینکه در این استخر جزیره مصنوعی حداقل به متراژ دو هزار متر مربع احداث خواهد شد تصریح کرد: برای گردشگران امکاناتی فراهم کرده ایم تا بتوانند از این جزیره کوچک دیدن کنند.

محمد نیک خو با بیان اینکه دهیاری و شورای اسلامی برای جذب گردشگران و ثبت روستای شهرستان بعنوان یک روستای گردشگری با ۱۰ میلیون تومان از اعتبار دهیاری شروع به کار کرده اشاره کرد و گفت: در این پروژه تاکنون ۳۰ میلیون هزینه شده است و برای تکمیل پارک و حداقل برای اجرای پروژه خاکریزی و جزیره مصنوعی نیاز به ۱۰۰ میلیون اعتبار دارد .

 

وی هدف از ایجاد مجتمع کارآفرینی در روستا را ایجاد شغل عنوان کرد افزود : برای تامین غذایی اهالی روستای شهرستان پرورش ماهیان گرم آبی در نظر گرفته و اهالی میتوانند با غلاب ماهی گیری کنند.

 

دهیار روستای شهرستان بخش خشکبیجار همچنین به احداث زمین ورزشی یک هکتاری در این روستا اشاره کرد و افزود: زمین ورزشی شهدای شهرستان در حال خاکریزی می باشد که در فصل پاییز و زمستان بتوانتد ورزشکاران از این زمین ورزشی استفاده نمایند و اوقات فراغت جوانان این روستا پر شود تا بتوانیم روستای شادابی داشته باشیم.

وی افزود: تمام هزینه های خاک ریزی زمین ورزشی رو بصورت شرایطی فراهم شده است و ما منتظر دریافت اعتباری از مسئولین استانی می باشیم تا این پروژه به پایان برسد.

در پایان از حمایت مهندس محمد علی محمدنژاد بخشدار محترم و ترغیب و تشویق دهیاری و شورای اسلامی برای ایجاد روستای گردشگری تقدیر و تشکر می نماییم .

در ادامه تصاویری از مراحل ساخت مجتمع کارآفرینی در روستای شهرستان بخش خشکبیجار مشاهده می کنید:

انتهای پیام/321321321


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads