کد خبر: 14611 - تاریخ: شنبه، 15 دسامبر 2012 - 13:16

رکوردار پله‌نوردی گیلان از رودسر تا ورزقان را می‌دود.

خوبان خبر: رکوردار گیلانی پله‌نوردی ایران گفت: برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مسیر رودسر تا ورزقان و هریس را می‌دوم.

به گزارش خوبان: ابوذر عمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت هدف از دویدن مسافت رودسر تا ورزقان را کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی عنوان کرد.

وی آغاز زمان دویدن مسافت از رودسر را 27 آذر ذکر کرد و گفت: این دویدن با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی صور ت می‌گیرد.

این ورزشکار رکوردار پله‌نوردی ایران، درباره ثبت رکورد جدید خود در آینده ابراز کرد: در رقابت‌های پله نوردی قهرمانی کشور که دهه فجر امسال برای نخستین بار در برج میلاد تهران برگزار می‌شود رکورد تازه‌ای به ثبت می‌رسانم.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های مذکور برج میلاد پنج نفر به اردوی تیم ملی پله‌نوردی فدراسیون ورزش‌های همگانی در می‌آیند.

به گزارش فارس، ابوذر عمویی رکورددار 28 ساله صعود از پله‌های برج میلاد است که برای نخستین بار به مناسب دهه فجر سال 88 توانست یک‌هزار و 700 پله برج میلاد را در زمان 18 دقیقه طی کند.

وی پس از آن در شهریور سال 90 در مدت 12 دقیقه، یک‌هزار و 700 پله برج میلاد را طی کرد و رکورد خود را بهبود بخشید و نام خود را به عنوان رکورددار پله‌نوردی ایران به ثبت رساند.

انتهای پیام/55

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads