کد خبر: 146106 - تاریخ: شنبه، 12 آگوست 2017 - 09:04

خوبان خبر 5 ساله شد

جشن پنج سالگی پایگاه خبری تحلیلی خوبان خبر همزمان با بزرگداشت روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خوبان:جشن پنج سالگی پایگاه خبری تحلیلی خوبان خبر همزمان با بزرگداشت روز خبرنگار برگزار شد.
در این مراسم که در محل دفتر سایت برگزار شد تنی چند از نخبگان علمی و ورزشی بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا حضور داشتند وکیک تولد هم توسط سارا قمی بازیکن خمامی تیم ملی فوتبال بانوان برش داده شد.

پایگاه خبری خوبان خبر از خرداد ماه سال ۱۳۹۱بنا بر رسالت مطبوعاتی خویش و نیازی که در سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء به وجود یک پایگاه خبری تحلیلی برای پوشش صحیح و به روز اخبار احساس می شد، راه اندازی شد.
شعار این رسانه در اطلاع رسانی، سرعت، دقت و صداقت در گفتار می باشد ، سه اصلی که هر کدام به یک اندازه واحد، برایمان مهم و ضروری است.

خوبان خبر برای رسیدن به اهداف خود کوشش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های اینترنت، به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای شهروندان خمامی، خشکبیجاری و لشت نشایی و البته گیلانی فعالیت کند.
توجه به ظرفیت و نقش روزافزون شبکه های اجتماعی در فضای اطلاع رسانی نکته ای بود که از همان آغاز از اولویت های خوبان خبر به شمار می رفت و همین مسئله  موجب شد خوبان خبر حضور گسترده ای در شبکه های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام، آپارات و …….) داشته باشد
امروز که وارد ششمین سال از فعالیت خوبان خبر می شویم؛ توانسته ایم به عنوان یکی از پربازدید سایتهای استان و سه بخش خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء، با نشر درست و به موقع اخبار، نقشی هر چند کوچک در رشدو تعالی فرهنگی و اقتصادی سه بخش مذکور ایفا نماییم.
در پایان از از شما کاربران فرهیخته سایت، تقاضا داریم تا با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود، ما را در هر چه بهتر اداره نمودن این پایگاه خبری یاری نمایید.

انتهای پیام/5


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads