کد خبر: 145950 - تاریخ: چهارشنبه، 9 آگوست 2017 - 08:45

جزییات مراسم های تشییع و تدفین شهید مدافع حرم گیلانی “مرتضی حسین پور شلمانی” اعلام شد

جزییات دقیق مراسم های تشییع و تدفین شهید مدافع حرم گیلانی “مرتضی حسین پور شلمانی” اعلام شد.

به گزارش خوبان به نقل از خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی پاسخی مسئول معاونت روابط عمومی سپاه قدس گیلان جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید “مرتضی حسین پور” را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه: سرهنگ پاسدار مرتضی حسین پور شلمانی دیروز حین عملیات مستشاری در  دیرالزور سوریه به شهادت رسید افزود: این بیستمین شهید مدافع حرم است که گیلان پیشکش حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت کرده است.

پاسخی گفت: مرتضی حسین پور شهید مدافع حرم گیلانی متولد سال۱۳۶۴ و اهل شهرستان شلمان از توابع شهر لنگرود است که دیروز(۱۶مرداد ماه سال ۱۳۹۶) طی عملیات مستشاری در شهر دیرالزور سوریه به شهادت رسید و حاصل ازدواج ۶ساله این شهید یک فرزند می باشد که به زودی به دنیا می آید.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان زمان و مکان مراسم وداع و تشییع این شهید را اینچنین اعلام کرد: مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار فردا(چهارشنبه) بعداز نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای شهرستان شلمان و همچنین مراسم تشییع شهید صبح روز بعد(پنجشنبه) از سپاه ناحیه لنگرود به سمت زادگاهش شلمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/977494


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads