کد خبر: 145810 - تاریخ: دوشنبه، 7 آگوست 2017 - 15:16

بخشدار خشکبیجار در گفتگو با خوبان خبر:

خبرنگاران، چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادها هستند

بخشدار خشگبیجار گفت: خبرنگاران، چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادها هستند.

رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار در گفتگو با خبرنگارخوبان خبر ، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید اهل قلم و خبر محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: خبرنگارن وجدان بیدار جامعه هستند که در آگاه سازی و اطلاع رسانی و بیداری جامعه فعالیت می کنند.

وی افزود: 17 مرداد روز دارندگان قلم‌های پاکی است که با عشق، صداقت، عدالت، صراحت و خلوص نیت، همواره حقیقت را رصد و بازگو می نمایند و روشنگری را پیشه خود ساخته اند و با سخت کوشی و پویندگی خستگی ناپذیر، آگاهی بخشی، عشق، امید، نشاط و سلامت را برای همگان به ارمغان آورده اند.

بخشدار خشکبیجار با اشاره به اینگه روز خبرنگار فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدر دانی شود افزود:این نخبگان که جان خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند بی شک رشد و ارتقا سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است.

رحیمعلی محمدنژاد گفت: خبرنگاران، چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادها هستند و رسالت حرفه‌ای خود را همواره از دریچه تعهد، صداقت و امانتداری تعریف می‌کنند.

وی اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین رسالت‌های عمده یک خبرنگار انتقال مسائل، مشکلات و درد و دل‌های مردم به مسئولان در راستای رفع آنها است.

انتهای پیام/163632

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads