کد خبر: 145716 - تاریخ: یکشنبه، 6 آگوست 2017 - 11:56

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در لشت نشاء:

مجوز پنج شعبه جدید برای بخش های شهرستان رشت در سال جاری گرفته شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت:در ابتدای سال ۹۵ موفق شدیم که بخش‌های سنگر، لشت نشا، خمام، کوچصفهان و خشکیبجار را تبدیل به شعبه کنیم تا به‌صورت مستقل اداره شوند.

به گزارش خوبان،علیرضا محمدی در مراسم کلنگ زنی ساختمان بخش اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش لشت نشاء به وضعیت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان گیلان، پرداخت و اظهار کرد: ازلحاظ آماری با توجه به شرایطی خاص گیلان ازجمله بحث سالمندی استان و یک سری بیماری‌های صعب‌العلاج و همچنین درصد مالکیت زمین در بین کشاورزان باعث افزایش مددجو شده است.

وی بابیان اینکه آسیب‌های اجتماعی باعث شده که میزان تحت پوشش ما در استان گیلان بالا رفته و جزء پنج استان اول ازلحاظ کمی مددجو داشته باشیم تصریح کرد: در بحث ساماندهی و خدمت‌رسانی بیشتر به این عزیزان در سال 94 با پیگیری انجام‌شده به‌ویژه در شهرستان رشت چهار اداره که پیش‌ازاین شعبه با دو و یا حداکثر سه نیرو بودند و تبدیل به شعبات مدریت شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه ما باید در این شعبات خدمات را در بخش‌ها انجام داده و به‌صورت مستقل اداره کنیم گفت: در ابتدای سال 95 موفق شدیم که بخش‌های سنگر، لشت نشا، خمام، کوچصفهان و خشکیبجار را تبدیل به شعبه کنیم تا به‌صورت مستقل اداره شوند.

 انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads