کد خبر: 145504 - تاریخ: جمعه، 4 آگوست 2017 - 11:46

مسئول برگزاری مسابقات خبر داد:

رقابت های سه رشته ورزشی با محوریت جام شهدای روستای لله کاء خمام خاتمه یافت

مسئول برگزاری مسابقات جام شهدای روستای لله کاء از پایان یافتن این مسابقات خبر داد.

رضا عبدالهی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لله کاء و همچین مسئول برگزاری مسابقات در خوبان خبر گفت: دومین دوره مسابقات جام شهدای لله کاء با حضور 32 تیم در رشته فوتسال گل کوچیک ، 4 تیم طناب کشی و همچنین شرکت 115 نفر در مسابقات دارت به مدت 20 شب برگزار گردید.

مسئول برگزاری مسابقات شهدای لله کاءافزود: در مسابقات گل کوچیک تیم کلوپ ورزشی حمید خان یوسفی به سرپرستی حمید خان یوسفی مقام اول قهرمانی، تیم دهیاری بیج به سرپرستی بهروز رحیدل مقام دوم قهرمانی و تیم ارهان  لله کاء به سرپرستی فرشید رئوفی مقام سوم جام شهداء را بدست آوردند.

وی همچنین به تیم های برتر در رشته  طناب کشی اشاره کرد و اذعان داشت: تیم شهدای لله کاء مقام اول را کسب کرد و در رشته دارن به 5 نفر از افرادی که در مسابقات طناب کشی بالاترین امتیاز را کسب نمودند جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.

رضا عبدالهی همچنین افزود: در رشته دارت نیز به 3 نفری که بالاترین امتیاز را در مسابقات دارت کسب نمودند جوایزی اهداء شد.

مسئول برگزاری مسابقات شهدای لله کاء در ادامه هدف از برگزاری این مسابقات را پر نمودن اوقات فراقت جوانان و شاد نمودن روحیه آنان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.

رضا عبدالهی همچنین در پایان از عوامل اجرایی برگزاری مسابقات به ویژه هیئت عزاداری میثم تمار، شورای اسلامی، دهیاری لله کاء و همه کسانی که در بهتر برگزار کردن این مراسم کمک و یاری کردند تقدیر و تشکر نمود.

 در ادامه تصاویری از برگزاری دومین دوره مسابقات جام شهدای لله کاء را مشاهده می کنید:

 

انتهای پیام/256


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads