کد خبر: 145365 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 آگوست 2017 - 09:07

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گیلان

گیلانی‌ها سال ۸۸ مدال بصیرت را از رهبر انقلاب دریافت کردند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گیلان با بیان اینکه پیشتازی مردم گیلان در مقابله با فتنه ۸۸ نشان از بصیرت، آگاهی و شناسایی توطئه دشمنان است گفت: مردم گیلان در فتنه ۸۸ مدال بصیرت را از مقام معظم رهبری دریافت کردند.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام والمسلمین در جلسه بزرگداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت ایام دهه کرامت اظهار داشت: در تمامی اقوام و ملل برخی از ایام، مناسبت‌های فرهنگی و ملی کشور قلمداد می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه در ایران اسلامی برخی از مناسبت‌ها از اهمیت برجسته‌ای برخوردار هستند اعلام داشت: برخی از مناسبت‌ها در ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی دارند.

اشجری برگزاری مناسبت‌های دینی و ملی را امری ضروری عنوان کرد و با بیان اینکه دست اندرکاران برگزاری مناسبت‌های فرهنگی و ملی ایران اسلامی مسئولیت سنگینی برعهده دارند گفت: نکوداشت مراسمات و مناسبت‌های انقلاب اسلامی راه‌کاری مهم برای پویایی انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه بزرگداشت مناسبت‌های ملی و فرهنگی علاوه بر تنویر افکار عمومی موجب آشنایی نسل جوان با تحولات و حوادث گذشته می‌شود بیان کرد: این آشنایی موجب پاسداری بیشتر جوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی عهده دار سیاست‌گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و هماهنگی در برگزاری مراسمات و مناسبت‌های رسمی و ملی است.

اشجری گسترش کمی و کیفی مشارکت مردم در مراسمات ملی و عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق برانگیختن احساس مسئولیت عمومی در نسل جوان را از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: ایجاد تفاهم، همدلی و بهره گیری از تمامی توان ارگان‌ها در برگزاری مراسمات از دیگر اهداف این نهاد است.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبیین آموزه‌های انقلاب با گرامیداشت مناسبت های ملی و فرهنگی است اظهار داشت: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی هر کجا حضور مردم در برابر هجمه‌های دشمن به‌چشم می‌خورد نقش این شورا به‌وضوح مشهود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کارنامه درخشانی را در بین آحاد ملت ایران از خود به‌جای گذاشته است تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وجدان بیدار نیروهای مؤمن و انقلابی همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

اشجری با اشاره به اینکه این نهاد همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و این امر بیانگر اهمیت ویژه این نهاد در بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغی است خاطرنشان کرد: مردم استان گیلان همواره در تمامی طول تاریخ، غیورمردانه در صحنه حاضر بوده و این امر به‌وضوح مشهود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان حفظ روحیه انقلابی و بصیرتی در مجموعه شورای تبلیغات اسلامی استان گیلان را موجب بالندگی این نهاد عنوان و تصریح کرد: شورای تبلیغات اسلامی استان گیلان در چند سال متوالی عنوان شورای نمونه کشوری را کسب کرده است.

اشجری با اشاره به فتنه 88 و با تاکید براینکه این فتنه بزرگترین بزنگاه عمر انقلاب اسلامی بوده خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم موجب خنثی شدن این فتنه شد.

وی جوان‌گرایی، به روز بودن برنامه‌ها، بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های اعضای انقلابی شورا را از ویژگی‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان عنوان کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در اجرای برنامه‌ها پیشتاز بوده و مخاطب جوان را در نظر گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مردم گیلان در سال 88 به دنیا اعلام کردند که در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ کسی شوخی ندارند گفت: پیشتازی مردم گیلان  در فتنه 88 نشان از بصیرت، آگاهی و شناسایی توطئه دشمنان است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads