کد خبر: 14519 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 دسامبر 2012 - 20:10

بارش برف از هفته آینده هوای گیلان را زمستانی می کند

خوبان خبر: اداره کل هواشناسی استان گیلان اعلام کرد: بارش برف در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده، ارتفاعات و بعضی نقاط جلگه ای گیلان را فرا می گیرد.

به گزارش خوبان به نقل از ایرنا،  روابط عمومی اداره کل هواشناسی گیلان صبح امروز با بیان این که نقشه های پیش یابی بیانگر تقویت سامانه پرفشار و وجود امواج ناپایدار در سطوح فوقانی جو است که این وضعیت بتدریج از اواخر وقت پنجشنبه سواحل جنوبی دریای خزر را تحت تاثیر قرار می دهد.

بر این اساس؛ در این مدت شرایط برای بارندگی، کاهش دما بین هشت تا 13درجه سلسیوس، وزش باد، مواج بودن دریا و بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی فراهم می شود که در روزهای شنبه تا دوشنبه بارش برف در بعضی نقاط جلگه ای گیلان نیز آغاز می شود.

بنا به پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان؛ این وضعیت تا اواسط هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت.

اداره کل هواشناسی گیلان، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و بالاآمدن سطح آب رودخانه ها طی این مدت به شهروندان گیلانی هشدار داد و به کلیه رانندگان توصیه کرد در این مدت به وسایل ایمنی زمستانی مجهز شوند.

این هواشناسی هوای فردا (جمعه) را ابری همراه با بارندگی متناوب، کاهش نسبی دما ، گاهی وزش باد و روز شنبه ابری همراه با بارندگی احتمالا بارش برف ، کاهش دما و وزش باد و در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی کرد.

انتهای پیام/8


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads