کد خبر: 14505 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 دسامبر 2012 - 19:49

صبح امروز پنجشنبه 23 آذر

تغيير فرمانداران تالش و صومعه سرا

خوبان خبر: با این جابجایی که از مدت ها پیش نقل محافل خبری و سیاسی استان بود، باید منتظر تغییرات بیشتری در سطح فرمانداری های استان باشیم. برخی از گزارش ها، رودبار را مقصد بعدی این تغییرات برشمرده اند.

به گزارش خوبان به نقل از گیلان آنلاین،  در مراسمی که صبح امروز پنجشنبه 23 آذر در سالن اجتماعات فرمانداري شهرستان تالش برگزار شد، اكبر زاده معاون سياسي امنیتی استانداري گيلان، کریم شعبانی، فرماندار صومعه سرا را به عنوان فرماندار جدید تالش معرفی کرد.

کریم شعبانی

در اين جلسه كه نماينده شهرستان تالش، ماسال و رضوان شهر در مجلس شوراي اسلامي و مديران ادارات و فرماندهان نظامي و انتظامي حضور داشتند، از آقاي حسينعلي زاده فرماندار پيشين تالش تقدير شد.

کریم شعباني معاونت فرمانداری فومن و فرمانداری صومعه سرا را در کارنامه خود دارد.

بر اساس همین گزارش، حسینعلی زاده فرماندار تالش نیز به عنوان فرماندار شهرستان صومعه سرا منصوب شد.
حسینعلی زاده
حسینعلی زاده که نزدیک به یک سال از حضورش در فرمانداری صومعه سرا می گذرد، سابقا معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بود.

با این جابجایی که از مدت ها پیش نقل محافل خبری و سیاسی استان بود، باید منتظر تغییرات بیشتری در سطح فرمانداری های استان باشیم. برخی از گزارش ها، رودبار را مقصد بعدی این تغییرات برشمرده اند.

ضمن تبریک به آقایان شعبانی و حسینعلی زاده و آرزوی موفقیت برای آنها در سمت جدید، بابت این تغییر و جابجایی مدیریتی از متصدیان امر باید پرسید که اگر این فرمانداران در کار و مسئولیت خود موفق بودند، چرا مسئولین امر آنها را در سمت هایشان ابقاء نکردند، و اگر کارآیی لازم و مناسب را نداشتند، چرا آنها را در همان سمت به  شهرستان های دیگر فرستاده اند.

 

انتهای پیام/ 68400

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads