کد خبر: 145033 - تاریخ: یکشنبه، 30 جولای 2017 - 23:33

عصر امروز:

استشمام بوی مشهدالرضا با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) در شهر خمام

کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان آستان قدس رضوی عصر یکشنبه در شهر خمام حاضر و در میان چشمان اشکبار جمع مشتاقان امام هشتم و اهل بیت(ع)، پرچم آستان قدس رضوی به نمایش درآمد.

به گزارش خوبان؛ کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان آستان قدس رضوی عصر یکشنبه در شهر خمام حاضر و در میان چشمان اشکبار جمع مشتاقان امام هشتم و اهل بیت(ع)، پرچم آستان قدس رضوی به نمایش درآمد.

کاروان خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) با استقبال پر شور و شعفِ سیل مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت مواجه شدند و با گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی ها بردند.

امروز  خمامی ها  از پیر و جوان، کوچک و بزرگ در هر مقام و منصبی که بودند خود را در برابر عظمت این رویداد کوچک یافته و برابر پرچم آستان رضوی زانو زدند، با سوز و نیازی خالصانه مست عطر حرم رضوی شده، از بیرق آن آستان تبرک جستند و بر آن بوسه زدند.

اهدای گل از سوی شهروندان  خمامی  به خادمان رضوی، برگزاری مراسم سخنرانی و مدیحه‌سرایی از سوی خادمان حضرت رضا(ع) و اهدای بسته‌های متبرک فرهنگی به شهروندان، از ویژه‌برنامه‌های خادمان حرم بود.

 

انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads