کد خبر: 144971 - تاریخ: شنبه، 29 جولای 2017 - 17:53

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:

باید بقاع متبرکه تبدیل به قطب فرهنگی شود/بقاع متبرکه سلاحی ارزشمند برای مقابله با جنگ نرم است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بابیان اینکه بقاع متبرکه سلاحی ارزشمند برای مقابله با جنگ نرم است گفت: باید بقاع متبرکه تبدیل به قطب فرهنگی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده ظهر امروز در همایش بزرگداشت امام زادگان استان گیلان در آستان مقدس آقا سید ذوالکفل فشتم کوچصفهان با قدردانی از حضور گرم هیئت‌امنا بقاع متبرکه، مسئولین، رؤسای ادارات و آحاد مردم اظهار کرد: امروزه کلیه تهاجمات دشمنان اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی، مذهبی، فرهنگی با تاکتیک جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است.

وی با اشاره تأکید رهبری معظم نظام به تهاجم فرهنگی خاطرنشان کرد: تأکیدات و فرامین ایشان و وظیفه ما را نسبت به رفع این مهم سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان گیلان تصریح کرد: دشمن با تمام امکان و سلاح‌های خود وارد کارزار شده است لذا باید با تمام قوا در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم که یکی از این سلاح‌ها ظرفیت ارزشمند بقاع متبرکه است.

وی بابیان اینکه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را مورد تأکید مقام معظم رهبری است افزود: تمام توان و تلاش خود را مبنی بر معرفی این امامزادگان به آحاد مردم و اکرام جایگاه آنان به کارخواهیم بست بدیهی است که آمال و اشتیاق مردم به فرزندان اهل‌بیت بالا است.

علیزاده با تأکید بر اینکه ما و همکاران اوقاف تمام تلاش خود خواهیم کرد تا جایگاه امامزاده را به بهترین وجه ممکن نشان دهیم گفت: باید با تمام توان این بقاع متبرکه را به فرموده مقام معظم رهبری به قطب فرهنگی تبدیل کنیم.

منبع:فارس
انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads