کد خبر: 144791 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 جولای 2017 - 23:53

در اولین بازی لیگ برتر :

شکست ارتش سرخ گیلان مقابل نفت تهران

تیم کم امید نفت تهران با پیروزی 2 بر یک مقابل حریف تازه وارد خود 3 امتیاز غیرمنتظره را از لیگ برتر کسب کرد تا اتفاقی عجیب را در هفته اول لیگ رقم بزند.

به گزارش خوبان، سپیدرود ابتدا با گل محمد نزهتی در نیمه اول از حریف پیش افتاد اما نفتی ها که تنها با 3 ذخیره در میدان حاضر شده بودند با گل های آل کثیر(61) و نصرتی (63) نتیجه را برگردانند و با حفظ برتری عجیب ترین 3 امتیاز این هفته را به خود اختصاص دادند.

هفته اول لیگ هفدهم، پنجشنبه 05/05/96، ساعت 21:00، ورزشگاه تختی

داور: سیدمهدی سیدعلی                                  کمک ها: جلیل شعرانی، فرهاد مروجی

نفت تهران:

میلاد فراهانی، محمد نصرتی(74 حسین جعفری)، محسن بنگر، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین فشنگ‌چی، علیرضا عزتی، فرید محمدزاده، نادر هوشیار، احمد امیرکامدار، فرشاد هاشمی و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: حمید درخشان

سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سید محسن حسینی، سید احمد سید آهی، محمدرضا الماسخاله(66 غلامرضا رضایی)، میلاد قربان زاده، حسین کعبی، حسین ابراهیمی(60 میعاد یزدانی)،  توحید غلامی، محمد میری، پویا نزهتی، محمد لطفی(46 سهیل حق شناس)
سرمربی: علی نظرمحمدی

 

شرح گل: 
نفت 0 سپیدرود 1 (دقیقه 7، پویا نزهتی): حرکت سپیدرودی از جناح چپ با نفوذ عالی و سپس سانتر بی نقص قربان زاده ادامه یافت و در نهایت ضربه سر حساب شده و دیدنی پویا نزهتی اولین گل سپیدرودی ها در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.

نفت 1 سپیدرود 1(دقیقه 61، عیسی آل کثیر): اشتباه محض دفاع باتجربه سپیدرودی ها گل تساوی در این بازی را در پی داشت، پاس رو به عقب و اشتباه احمد آهی، آل کثیر را در موقعیتی فوق العاده قرار داد و این مهاجم موفق شد پس از پیش بردن توپ با ضربه ای دقیق دروازه سپیدرودی ها را باز کند.

نفت 2 سپیدرود 1(دقیقه 63، محمد نصرتی): دفاع باتجربه نفتی ها موفق شد دومین گل این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. نکته جالب در رابطه با این پنالتی اینکه بازهم آهی و آل کثیر تاثیر به سزایی در به وجود آمدن موقعیت گلزنی برای نفتی ها داشتند و با خطای مدافع گیلک ها روی مهاجم نفت داور در سوت خود دمید و نصرتی نیز توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

انتهای پیام//


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads