کد خبر: 144768 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 جولای 2017 - 13:31

با حضور معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت ازمحیط زیست کشور:

دریافت مجتمع اقامتی ساحلی مروارید خزر زیباکنار پرچم آبی شناگاه سالم+ تصاویر

با حضور معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت ازمحیط زیست کشور مجتمع اقامتی ساحلی مروارید خزر زیباکنار رشت پرچم آبی شناگاه سالم دریافت کرد

به گزارش خوبان، آیین پرچم گذاری و معرفی شناگاه استان گیلان در مجتمع اقامتی ساحلی مروارید خزر زیباکنار برگزار شد.

قربانعلی محمدپور. مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت سازمان حفاظت محیط زیست در نظر دارد بعد از اجرای موفق  طرح مسیر سبز، ساحل پاک ، شناگاه ها و طرح های سالم سازی را در سواحل دریایی کشور از نظر آلودگی آب درجه بندی کند تا مردم بتوانند شناگاها را بر اساس پاکیزگی انتخاب و مورد بهره برداری قرار دهند.

وی گفت ساحل مجتمع طرح سالم سازی مروارید به عنوان اولین شناگاه در سواحل استان گیلان موفق به دریافت پرچم آبی شد و این به معنای ان است که این ساحل برای شنا کاملا مناسب و حداقل الودگی را دارد.

همچنین سیروس شفقی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست کشور افزود : مدت هاست که شاهد حضور دکتر فرشچی در سواحل دریای خزر هستم که این نشان از توجه ویژه ایشان به طبیعت بکر و زیبای گیلان است .

فرماندار رشت با بیان اینکه اینگونه برنامها میتواند سر آغاز حرکتهای خوبی در زمینه محیط زیست در استان شود گفت : امیدواریم با توجه های ویژه سازمان محیط زیست به اراضی طبیعی گیلان این منطقه تبدیل به حوزه اکوتوریسم شود . تا بتوانیم از این فضاها برای خدمت رسانی به گردشگران استفاده کنیم .

همچنین معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت ازمحیط زیست کشور در این مراسم با بیان اینکه 136طرح سالم سازی در استان های شمالی کشور اجرای شده است گفت: این برنامه نتیجه دو سال پالایش آلودگی میکروبی است و بنده معتقدم این کار بزرگ با هم افزایی و همکاری همه نهادها همچون سازمان محیط زیست، وزارت کشور و وزارت بهداشت انجام پذیرفته است.
پروین فرشچی با بیان اینکه هدف نهایی اجرای کارهایی است که در شان مردم کشورمان در بحث محیط زیستی و گردشگری باشد اظهار کرد:تمام سعی ما بر این است که شناگاهایی که 20 میلیون از جمعیت کشور در زمان های مختلف به عنوان تفریگاه از آن استفاده میکنند شرایطی داشته باشند که در شان مردم و مسافران باشد.

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads