کد خبر: 144724 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 جولای 2017 - 09:58

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

فشار آمریکا پس از فتنه۸۸ در ایران با تحریم‌ها شدت گرفت/ دشمن با مهره‌چینی افراد تاثیرگذار کشور را از داخل ویران می کند

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به فشار آمریکایی ها با تحریم پس از فتنه ۸۸ گفت: دشمن از مقاومت ملت اعصبانی است و با مهره چینی افراد تاثیر گذار کشور را از داخل ویران می کند.

به گزارش خوبان، محمود شکری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به رفتار دوگانه آمریکا در برجام با پافشار بر تحریم علیه ایران و همچنین عدم خروج از توافق نامه اظهار کرد: آمریکا از ابتدا با انقلاب مخالف بود و کسیکه با انقلاب مخالف باشد دشمن است.
وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا انقلاب اسلامی را از سر راه خود بردارد، افزود: هر کسی فکری به غیر از دشمن بودن آمریکا و تلاش آنها برای براندازی نظام کند یقینا خود را فریب داده است.
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود شیطنت های آمریکا در طی ۳۸ سال تکلیف برای همه روشن است، گفت: از رفتار و عملکرد آمریکا و همکارانش علیه ایران هیچ منفعتی عاید ایران نشده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچگاه از در دوستی وارد مذاکره با ایران نشده اند، خاطرنشان کرد: هر گاه آمریکایی ها دیدند که ایران قدرتمند است و امکان مبارزه برایشان نیست کوتاه می آیند.
شکری به کوتاه آمدن آمریکایی ها قبل از انتخابات ۸۸ اشاره کرد و افزود: بر اساس گواهی وزرای وقت و مستنداتی که وجود دارد وقتی آمریکا دید که مقابله با ایران مقدور نیست و جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی جواب نداده از اعمال فشار بر ایران کوتاه آمده بودند.
وی با اشاره به فشار های طرف آمریکایی در زمان اوباما برای رایزنی با ایران برای حل و کوتاه آمدن در برخی از مسائل بین دو کشور گفت: متاسفانه بعد از اینکه آمریکا از سیاست های مداخله جویانه در کشور نا امید شده بود با شروع فتنه ۸۸ مجددا پایشان به کشور باز شد.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه آمریکا با مشاهده فتنه دریافت که این انقلاب ضربه پذیر است، افزود: با برنامه ریزی آمریکا و اجرای برخی از آقایان و خانم ها در داخل کشور آمریکا متوجه شد که در این کشور می تواند جولان بدهد و برای براندازی نظام تلاش کند.
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی تفرقه و مسائل ایجاد شده در زمان فتنه ۸۸ را زمینه ای برای ایجاد امید در بین استکبار جهانی نام برد و خاطرنشان کرد: نگرش و نگاه آمریکا به جمهوری اسلامی پس از فتنه ۸۸ به گذشته برگشت و پس از کوتاه آمدن از مواضع خود شیطنت های خود در منطقه را با شدت بیشتری ادامه دادند.
وی با اشاره به بخشی از متون براندازی نظام در کتاب خانم کیلینتون گفت: خانم کیلینتون در کتابش اقرار کرده که ما هر کاری کردم تا نظام را تغییر دهیم رهبر انقلاب اسلامی با یک سخنرانی دست ما را رو می کرد و نمی توانستیم برنامه های خود را ایجاد کنیم اما در فتنه ۸۸ با تستشان یک مقدار به جلو آمدند و دریافتند که ضربه زدن به ایران از داخل وجود دارد.
شکری با بیان اینکه بعد از فتنه ۸۸ آمریکا بیشتر از درون در تلاش است تا ایران را ویران کند، گفت: آمریکا با کار کردن بر روی افراد اثر گذار در کشور مهره یابی و مهره چینی می کند تا به انقلاب ضربه بزند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا از جانب مردم نتوانسته ضربه ای به مردم وارد کند، گفت: مردم یکصدا ایران اسلامی را می خواهند که امام خمینی از رسول الله(ص) برایشان آورده است.
نماینده مردم تالش بزرگ در خانه ملت با بیان اینکه آمریکا اکنون از دست مردم نیز بسیار عصبانی است، تصریح کرد: به ملت ایران از تشنگی و گرسنگی گرفته تا تحریم های سخت و طاقت فرسا فشار وارد کردند اما خوشبختانه مردم از کوتاه آمدن از اعتقادهایشان کوتاه نیامدند.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی بر مبنای اعتقادات و معنویات است، گفت: جامعه ای که جوان های خود را برای مقاومت در مقابل بیگانه می دهد این جامعه جامعه دنیوی نیست بلکه یک جامعه دینی و بر مبنای اعتقادات است.
شکری با بیان اینکه هدف دشمن از اثر گذاری بر ایران تنها دولت و لت نیست، افزود: دشمن بر روی نمایندگان مجلس و کسانی که اثر گذار هستند نیز دست می گذارد و با مهره چینی سیاست های خود در کشور را اعمال می کند.
وی با بیان اینکه برخی از افراد تاثری گذا ناخواسته بله قربانی گوی دشمن و آمریکا در داخل کشور می شوند، گفت: برخی از افراد تاثیرگذار در کشور به دلیل اینکه سنگینی پس و مقام و منسب برایشان سنگین است اصلا متوجه نمی شوند که مشغول به چه کاری هستند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران صرفا مربوط به زمان فعلی نیست بلکه از گذشته نیز وجود داشت، تصریح کرد: همیشه آمریکا برای ضربه زدن به ایران پس از استفاده از ابزار نظامی و جنگ افروزی از طریق فشار بر مردم وارد کارزار می شود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads