کد خبر: 14472 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 دسامبر 2012 - 10:46

هاشم نیا منشاء خیروبرکت برای گیلان خواهدبود

خوبان خبر: دبیر جمعیت ایثارگران استان گیلان : تعویض استاندار در این مقطع زمانی کار پسندیده ای نیست زیرا اگر ایشان مدیری قوی نبودند باید پرسید چرا انتخاب کردید؟ و اگر ایشان انتخاب شدند به علت توانمندی ها و آشنایی ایشان به امور است و قطعا در هر نوع مدیریت نقاط قوت و ضعف وجود دارد و در این مقطع باید همه کمک کنیم در جهت پیشبرد امور در استان حرکت نماییم و نباید نقش اپوزیسیون داشته باشیم و مدام بدنبال ایراد و اشکال در کار بگردیم.

به گزارش خوبان به نقل از شاهد شمال، سید حمزه طاهری دبیر جمعیت ایثارگران استان گیلان در گفتگویی اختصاصی با شاهدشمال گفت: در راستای اهداف پیش بینی شده سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی این تشکل جلسات مشورتی با حضور اعضای ایثارگر این جمعیت ، در جهت حمایت از ایثارگران و خدماتی که این قشر می توانند به جامعه بدهند برگزار می نماید.

وی با بیان اینکه ایثارگران از ارکان اصلی نظام هستند اظهار داشت : آقای هاشم نیا استاندار گیلان خودشان از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس هستند و موفقیت ایشان بعنوان نمادی از جامعه ایثارگری ، باعث سربلندی و خشنودی همگان است و اگر خدای نکرده تزلزلی نیزدرکار ایجاد شود همه را متاثر می کند.

طاهری با بیان اینکه در جهت کمک به مدیریت ارشد استانی ، جمعیت ایثارگران آماده همه نوع همکاری است عنوان نمود: ایثارگران صاحبان اصلی نظام هستند وباید همه باهم در جهتی حرکت نماییم تا در همه زمینها به موفقیت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی منتهی شود زیرا این قشر نسبت به سایر اقشار دلسوز تر به این نظام هستند.

دبیر جمعیت ایثارگران استان گیلان در خصوص شایعات چند روز اخیر مبنی بر تغییر استاندار گیلان گفت: تعویض در این مقطع زمانی کار پسندیده ای نیست زیرا اگر ایشان مدیری قوی نبودند باید پرسید چرا انتخاب کردید؟ و اگر ایشان انتخاب شدند به علت توانمندی ها و آشنایی ایشان به امور است و قطعا در هر نوع مدیریت نقاط قوت و ضعف وجود دارد و در این مقطع باید همه کمک کنیم در جهت پیشبرد امور در استان حرکت نماییم و نباید نقش اپوزیسیون داشته باشیم و مدام بدنبال ایراد و اشکال در کار بگردیم.

طاهری فضا سازی اینچنینی را حاصل عملکرد دولت دانست و افزود : متاسفانه این امور از سوی عده ای خاص با مقاصد ناصحیح دامن زده می شود که در مجموع به نفع استان نمی باشد زیرا آقای هاشم نیا نیرویی ایثارگر هستند که اشرافیت به اموراستان دارد و در بحث مدیریت استان کار کرده اند و می تواند منشاء خیر و برکت برای گیلان باشند.

وی از احمدی نژاد رئیس محترم جمهور بعنوان عضو هیات موسس دبیر جمعیت ایثارگران نام بردند و در خصوص برنامه های انتخاباتی این تشکل گفت: هنوز به جمع بندی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نرسیده ایم و براساس سیاست های مرکز عمل خواهیم کرد ولی ستادهای انتخاباتی تشکیل شده است و بعد از اجماع مواضع خود را رسما اعلام خواهیم نمود.

طاهری در پایان در درباره لیست انتخاباتی جمعیت برای انتخابات شورای شهر و روستا نیز گفت : در مرحله کنونی بدنبال شناسایی افراد همفکر در خصوص انتخابات شورا هستیم که در قالب لیست اصولگرایان گیلان اعلام خواهیم نمود.

 

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads