کد خبر: 144662 - تاریخ: چهارشنبه، 26 جولای 2017 - 10:03

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان تاکید کرد:

لزوم بازنگری مدیریت فرایندهای کسب‌ وکار در گیلان

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: جهانی شدن کسب و کار باعث لزوم در بازنگری مدیریت فرایندهای کسب‌وکار شده است.

به گزارش خوبان، مهندس حسین چراغی،در همایش مدیریت فرایندهای کسب‌ وکار گفت:در عصر حاضر به دلیل پیچیدگی سازمان ها،افزایش رقابت بین صنایع، پیچیدگی تکنولوژی و افزایش سرعت تغییرات تکنولوژی و همچنین جهانی شدن کسب و کار باعث لزوم در بازنگری مدیریت فرایندهای کسب‌وکار شده است.

وی افزود:تمام فرایندها در راستای دستیابی به ماموریت های سازمان طراحی می شود.بطور رایج این فرآیندها در سه سطح فرایندهای سطح مدیریت،فرایندهای سطح عملیاتی و فرایندهای سطح پشتیبانی در نظر گرفته می شود .

مهندس چراغی خاطرنشان کرد:مدیریت فرایند کسب و کار یک نسل جدید از مدیریت فرایند کسب و کار محسوب می شود که یک روش سازمان یافته و نظام مند است و در این روش که شامل تعریف فرآیند،طراحی فرآیند،ایجاد،مستند سازی،اندازه گیری و در نهایت پایش و کنترل فرایندها است،با هدف اصلاح و کارامد کردن فرایندها طراحی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه کسب و کارهایی که تحت این نظام طراحی می شوند منتج به بهبود کیفیت خدمات و بهبود کیفیت محصولات می شود تصریح کرد:امروزه در دنیای پرشتاب و متغیر،از مولفه های مزیت رقابتی برای رهبری بازار و گرفتن سهم از بازار برنامه ریزی می شود که هدف آن رضایت مشتری و وفاداری مشتری است .

وی ادامه داد:صنعت دریایی و بندری به دلیل قرار گرفتن در فضای رقابت بین المللی باید در دو حوزه مدیریت فرایندهای برون مرزی و مدیریت فرایندهای داخل سازمانی برنامه ریزی و هدف گذاری کند.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت:هم اکنون ۲۶ فرآیند در اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در حال اجرا می باشد.

مهندس نورالله عباسی،معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نیز در این همایش با اشاره به فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای استفاده از تکنیک ها و روش های مدیریتی فرآیند کسب و کار عنوان کرد:مدیریت فرهنگ کسب و کار ناشی از به کار گیری همزمان و ترکیب دو علم، مدیریت و فناوری اطلاعات است .

وی با بیان اینکه فرآیندها دارایی های زنده سازمان هستند ادامه داد:مشارکت همه همکاران در طراحی،تدوین،اجرا،پایش و اندازه گیری فرآیندها بسیار حائز اهمیت است .

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اهمیت Business Process Management  متذکر شد: به کار گیری سیستم مدیریت برای کسب و کار در ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان داخلی و خارجی سازمان بسیار ضروری  است.

 

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads