کد خبر: 144634 - تاریخ: چهارشنبه، 26 جولای 2017 - 09:34

بخشدار خشکبیجار:

نماز عبادی و سیاسی جمعه از یادگاران امام راحل و محور بیان مسایل دینی ، مذهبی و سیاسی کشور است

بخشدار خشکبیجار گفت: از عبادی و سیاسی جمعه از یادگاران امام راحل و محور بیان مسایل دینی ، مذهبی و سیاسی کشور است که محل ایجاد وحدت و همبستگی دلسوزان نظام و بصیرت و آگاهی بخشی است.

به گزارش خوبان: رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت پنج مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه اظهار کرد: نماز عبادی و سیاسی جمعه از یادگاران امام راحل و محور بیان مسایل دینی ، مذهبی و سیاسی کشور است که محل ایجاد وحدت و همبستگی دلسوزان نظام و بصیرت و آگاهی بخشی است.

وی با بیان اینکه دشمن ستیزی، ولایت شناسایی، ولایت پذیری و حمایت از نظام و دستاوردهای نظام از اهداف نماز جمعه است.
بخشدار خشکبیجار  تأکید کرد: بر ما و تمامی مسئولین فرض است که به بهانه سالروز برپایی اولین نمازجمعه کشور، تمامی سعی و تلاش خود را بکار بگیریم تا به همین مناسبت، ابعاد گسترده و جایگاه رفیع نماز جمعه برای عموم مردم بویژه نسل جوان، تبیین شود.
محمدنژاد با اشاره به آثار مثبت نماز جمعه برای جامعه اسلامی، اظهار داشت: برگزاری نماز جمعه یکی از اولین اقدامات پیامبر عظیم الشان اسلام پس از هجرت در صدر اسلام بوده است و بعد از انقلاب اسلامی نیز نهاد نماز جمعه به دستور امام راحل شکل گرفت و همچنان نماز جمعه در نقاط مختلف کشورمان اقامه می شود.

 

انتهای پیام/265


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads