کد خبر: 144576 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 جولای 2017 - 10:17

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان:

با افزایش دمای هوا در استان گیلان مصرف آب در استان 10 درصد افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان با بیان اینکه مصرف آب در استان گیلان افزایش یافته است گفت: با افزایش دمای هوا در استان گیلان مصرف آب نیازمند مدیریت ویژه است.

به گزارش خوبان، سید محسن حسینی در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه در حال حاضر سطح پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان یک میلیون و 600 هزار نفر است اظهار داشت: استان گیلان در حوزه آب و فاضلاب شهری 640 هزار مشترک خانگی دارد.

وی با بیان اینکه با افزایش دمای هوا در استان گیلان مصرف آب در استان 10 درصد افزایش یافته است اعلام کرد: مصرف آب در استان گیلان نیازمند مدیریت ویژه است و این امر به پایداری آب در مشترکان خانگی کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان استفاده از شیرهای اهرمی را در کاهش مصرف آب تاثیرگذار عنوان و خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود مشترکان به‌هیچ عنوان برای شست‌و‌شوی ماشین و حیاط از آب شهری استفاده نکنند.

حسینی با تاکید بر اینکه مشترکان برای استفاده از ماشین لباسشویی از حداکثر ظرفیت این دستگاه استفاده کرده و مدت زمان مصرف از این دستگاه را کاهش دهند افزود: با مدیریت مصرف آب در ایام گرم سال، استان گیلان می‌تواند کاهش چشمگیری در مصرف آب را شاهد باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان اظهار داشت: با عمل کردن به چند راهکار ساده می‌توان به‌طور ویژه در مصرف آب شهری صرفه جویی کرد و با توجه به افزایش دمای هوا در استان گیلان، صرفه جویی در مصرف آب باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads