کد خبر: 14448 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 دسامبر 2012 - 00:05

دوشنبه هفته ی جاری برگزار گردید؛

جلسه توجیهی صدور پروانه اراضی باغی و زراعی استان گیلان در خمام + عکس

خوبان خبر: جلسه توجیهی صدور پروانه بهره برداری اراضی باغی و زراعی استان گیلان ظهر روز دوشنبه (1391/9/20) با حضور مهندس مهدوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رشت، در بخشداری خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان،  جلسه توجیهی صدور پروانه بهره برداری اراضی باغی و زراعی استان گیلان ظهر روز دوشنبه (1391/9/20)  با حضور مهندس مهدوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رشت، مهندس آرمون رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان و جمعی از کارشناسان و دهیاران بخش خمام به ریاست حسینی بخشدار خمام در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مهندس مهدوی و مهندس آرمون در خصوص چگونگی اجرای طرح و دستور العمل اجرایی آن جهت همکاری به مدیریت های جهاد شهرستان ها و واحد های تابعه به منظور هدایت و بهره برداری و هم چنین نظارت کلی بر چگونگی اجرا و پیشرفت طرح و رفع موانع اداری و اجرایی آن سخنان مبسوطی ایراد نمودند.

در ادامه حسینی بخشدار خمام ضمن تشکر از مدیریت جهاد کشاورزی رشت اظهار داشت: جهاد کشاورزی شهرستان رشت، در پیشرفت پروژه های کشاورزی در بخش خمام همت ویژه ای داشته است و اجرای دستورالعمل صدور پروانه ی بهره برداری اراضی باغی و زراعی استان گیلان یک طرح نو و جدیدی است. اصولاً هر طرح نویی به یک پردازش و یک اتاق فکری نیاز دارد تا آسیب شناسی و دقت نظر در آن دیده شود، طرحی با این اهمیت قطعاً قابلیت اجرا را در بخش خمام دارد و وظیفه ی ماست که این طرح را به دقت مطالعه نماییم و به صورت پایلوت ابتدا در چند روستای بخش و سپس در تمامی روستاهای خمام آن را اجرا نماییم و دهیاران ما با توجه به توان و ظرفیت روستاهایشان و با کمک کشاورزان سعی خواهند نمود این طرح را اجرا نمایند.

بخشدار در انتهای صحبت هایش ادامه داد: بنابراین کلیات این طرح را ما می پذیریم و تمام سعی و تلاش ما این است که هر چه سریع تربر اساس شرح وظایفی که برای ما تعیین می شود نسبت به اجرایی نمودن این طرح اقدام نماییم.

کارگروه کشاورزی

کارگروه کشاورزی 2

کارگروه کشاورزی 1

 

 

 

انتهای پیام/71


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads