کد خبر: 144127 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 جولای 2017 - 09:15

سود سهام عدالت چقدر است؟

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود مصوب شرکت‌های سرمایه پذیر ۱۷۰۰ میلیارد تومان است،اما این میزان سود هنوز در بین شرکت ها تقسیم نشده و مبلغ ۳۵ هزار تومان درج شده در برخی رسانه ها ارتباطی به پرداخت سود سهام عدالت ندارد.

به گزارش خوبان: جعفر سبحانی با اشاره به سود سهام عدالت ۳۵ هزار تومانی اظهارداشت: سهم سود طرح سهام عدالت از مجموع سود مصوب تقسیم شده در مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت در سال جاری که تا کنون جلسات مجامع عمومی آن شرکت‌ها تشکیل و برگزار شده، به مبلغ ۱۷۰۰ میلیارد تومان بالغ شده است.
وی افزود: این میزان سود هنوز در بین شرکت ها تقسیم نشده و مبلغ ۳۵ هزار تومان درج شده در برخی رسانه ها ارتباطی به پرداخت سود سهام عدالت ندارد.
سبحانی در ادامه از برگزاری همایش ارزیابی عملکرد خصوصی سازی در اجرای اصل ۴۴ خبر داد و عنوان کرد: قرار است این برنامه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شود که موضوع آن عملکرد این سازمان در خصوص وضعیت اشتغال، بهره وری و … شرکت‌های واگذار شده است.
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: در این بررسی‌ها که توسط چند پژوهشکده مرتبط با این موضوع صورت گرفته است، هفت شاخص مهم از جمله بهره وری، اشتغال، کارایی، توسعه، مالیات، سرمایه گذاری و … که هر یک دارای چند زیر شاخه هستند ملاک کارشناسی قرار گرفت و در نهایت تعدادی از این شرکت‌ها که بیشترین نمره را در این زمینه کسب کردند و به عنوان برترین‌ها مشخص شدند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads