کد خبر: 144105 - تاریخ: دوشنبه، 17 جولای 2017 - 19:44

معاون آتش نشانی رشت:

حریق گسترده در بانک سامان رشت تلفات جانی نداشت/ “اتصال در سیستم سیم‌کشی کولر” علت حادثه

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با بیان اینکه ساعاتی پیش یکی از شعب بانک سامان در رشت دچار حریق شد، گفت: با تلاش به‌موقع نیروهای آتش نشانی حریق در بانک سامان رشت بدون خسارت جانی مهار شد.

به گزارش خوبان، شهرام مومنی با اشاره به اینکه ساعاتی پیش یکی از شعبات بانک سامان واقع در میدان باستانی شعار رشت دچار حریق شد اظهار داشت: این حادثه از سوی شهروندان به مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی رشت اطلاع رسانی شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با بیان به اینکه به‌محض رسیدن ماموران آتش نشانی به محل حادثه عملیات اطفای حریق آغاز شد افزود: 7 خودروی اطفای حریق و یک خودروی تخلیه دود در محل حادثه حاضر شده و آتش سوزی مذکور را مهار کردند.

مومنی با تاکید بر اینکه برای مهار این آتش سوزی 26 آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند تصریح کرد: علت حادثه آتش سوزی در بانک سامان رشت اتصال در سیستم سیم‌کشی کولر اسپلیت واقع در اتاق سرور این مجموعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه با اقدام به‌موقع نیروهای آتش نشانی حریق در این بانک مهار و از گسترش آتش جلوگیری شد تاکید کرد: در این حادثه تمام ساختمان بانک با دود گرفتگی گسترده‌ای مواجه شد اما خوشبختانه حادثه مذکور خسارت جانی در پی نداشت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه پس از اطفای حریق، ساختمان بانک به‌وسیله دستگاه تخلیه دود پاکسازی شد خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و استفاده بیشتر از لوازم سرمایشی، توصیه می‌شود شهروندان به‌طور ویژه سیستم سیم‌کشی لوازم سرمایشی منازل خود را رصد کنند.

منبع: تسنبم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads