کد خبر: 143990 - تاریخ: یکشنبه، 23 جولای 2017 - 09:06

معاون مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:

خمام یکی از بخش های پیشتاز در جهت استقبال از طرحهای گردشگری استان گیلان است

پیراعلایی معاون مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار، بخش خمام را یکی از بخشهای پیشتاز در جهت استقبال از طرحهای گردشگری استان گیلان عنوان کرد.

به گزارش خوبان: جلسه جذب تسهیلات سرمایه گذاری مربوط به طرحهای اشتغالزایی با حضور معاون مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و همچنین معاون پست بانک استان گیلان  در محل بخشداری خمام برگزار شد.

در ابندای این جلسه علیرضا مسچیان بخشدار خمام ضمن عرض خیر مقدم به اعضاء و مهمانان حاضر در جلسه با اشاره به تبیین سیاستهای دولت  در راستای توسعه کارآفرینی و ارائه خدمات اجتماعی در سال تولید واشتغال پرداخت و افزود: خمام به دلیل موقعیت جغرافیایی وجود استعدادها و پتانسیل های موجود آن در امر گردشگری و صنعت توریست سرمایه گذارانی از کشورهای سوئد-چین با ایجاد طرح جایکا(اکوتوریسم) در روستاهای دهنه سرشیجان- جیرسرباقرخاله انتخاب روستای فشتکه بعنوان روستای حصیر در سطح کشور از موقعیت مناسب و تشویق روستائیان با برخورداری از تسهیلات کم بهره با ایجاد خانه کاشانه و استقبال از طرحهای گردشگری گامهای مثبتی را بردارد.

بحشدار خمام اظهار امیدواری کرد که با تشویق اهالی و ساکنان روستاهای طرح گردشگری در آینده ای نزدیک بخش خمام به قطب گردشگری کشوری مبدل خواهد شد.

در ادامه این جلسه پیراعلایی معاون مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار، بخش خمام را یکی از بخشهای پیشتاز در جهت استقبال از طرحهای گردشگری استان گیلان عنوان کرد.

معاون مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بانک سینا- پست بانک و صندوق کارآفرینی امید استان را بعنوان سه بانک عامل در جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی با بهره 4% به متقاضیان معرفی کردند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان طرحهای تولیدی و اشتغالزایی با ارائه طرح خود پس از سیر قانونی بصورت مکتوب از سوی بخشداری به اداره کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری وام مورد نظر را دریافت کنند.

انتهای پیام/321

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads