کد خبر: 143851 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 جولای 2017 - 10:00

مسئول کتابخانه عمومی خشکبیجار فعالیتهای متنوع فرهنگی این کتابخانه را تشریح کرد

مسئول کتابخانه عمومی امام علی(ع) بخش خشکبیجار ضمن اشاره به اقدامات فراوان فرهنگی در این کتابخانه، یکی از مهمترین اهداف اجرای این برنامه ها را تلاش برای جذب علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و بخصوص ایجاد علاقه در افراد کتابنخوان عنوان کرد.

به گزارش خوبان، مسئول کتابخانه عمومی امام علی(ع) بخش خشکبیجار ضمن اشاره به اقدامات فراوان فرهنگی در این کتابخانه، یکی از مهمترین اهداف اجرای این برنامه ها را تلاش برای جذب علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و بخصوص ایجاد علاقه در افراد کتابنخوان عنوان کرد.
مریم مجد هادی توجه به قشر مادران، در ایجاد علاقمندی به مطالعه در کودکان را مهم دانست و برگزاری کارگاه های ویژه برای این قشر را از برنامه های ثابت این کتابخانه عمومی عنوان کرد.
وی همچنین به برگزاری نشست های جمع خوانی، قصه گویی و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در بخش کودک این کتابخانه نیز اشاره کرد و گفت: در این نشست های ویژه ضمن خوانش قصه های جذاب برای کودکان ذهن آنها برای پذیرش مسئولیت ها و فعالیت های اجتماعی آماده می شود.
مجدهادی در پایان به فعالیت های این کتابخانه در حوزه هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی نیز اشاره و اجرای برنامه های ویژه جهت مشارکت در این جشنواره را از برنامه های اصلی و مهم دانست.
گفتنی است کتابخانه عمومی امام علی (ع) خشکبیجار یکی از مراکز فرهنگی فعال شهرستان رشت است که در مناسبت های مختلف برنامه های ویژه ای برای اقشار مختلف برگزار می کند.

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads