کد خبر: 143642 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 جولای 2017 - 12:22

برای پنجمین بار:

تیم پرس سینه و ددلیفت قدرتی باشگاه افشین خشکبیجار قهرمان کشور شد

تیم پرس سینه و ددلیفت قدرتی باشگاه افشین خشکبیجار استان گیلان برای پنجمین بار قهرمان تیمی پیشکسوتان کشور شد.

به گزارش خوبان, افشین پورمحمد مربی این تیم که به عنوان نماینده گیلان در این دوره از رقابت ها حضور یافت گفت: تیم گیلان در این دوره از رقابت ها ، با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد.
افشین پورمحمد افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، منوچهر ملکی و محرم عباسپور موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای پیشکسوتان و سهراب پسندیده و رحمت سلیمانی دیگر ورزشکاران گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها، موفق به کسب مدال باارزش نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور شدند.
وی که برای پنجمین بار عنوان قهرمانی تیمی پیشکسوتان کشور را با باشگاه خود کسب کرده ، بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز محمد مهریاری و محسن محمودیان موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی کشور شدند.
این مربی بین المللی پرس سینه در ادامه خاطرنشان کرد: در رقابت های پرس سینه و ددلیفت قدرتی بزرگسالان و پیشکسوتان GPA قهرمانی کشور ، بیش از 220 ورزشکار این رشته از سراسر کشور حضور داشتند که در تهران با هم به رقابت پرداختند.
به گفته پورمحمد ، نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب و به عنوان نمایندگان ایران در رقابت های پرس سینه و ددلیفت قدرتی قهرمانی اروپا که در کشور روسیه و مسابقات بین المللی گرجستان برگزار خواهد شد ، حضور می یابند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/2


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads