کد خبر: 143492 - تاریخ: چهارشنبه، 12 جولای 2017 - 08:44

نماینده مردم رشت

زیرساخت‌های برق کشور مناسب نیست

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از مصرف کنترل نشده برق در کشور، گفت: زیرساخت‌های برق کشور مناسب نیست درحالی‌که می‌توان مشکلات برق کشور را حل کرد.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی در واکنش به قطعی‌های مکرر در فصول گرم و سرد سال اظهار کرد: مشکل آب و  برق صرفاً مربوط به استان گیلان نیست و اکنون کل کشور درگیر مسائل مربوط به آب و برق هستند.

وی با انتقاد از مصرف بیش‌ازاندازه مشترکین از برق، افزود: در حال حاضر مصرف برق ما وحشتناک است و همه نگران این موضوع هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه افزایش دما موجب افزایش مصرف برق شده، گفت: درست است که دمای افزایش پیداکرده اما مصرف برق ما کنترل‌شده نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه ما زیرساخت‌های برق خود را درست نکرده‌ایم و همچنان در فراهم آوری زیرساخت‌ها مشکل داریم، تصریح کرد: وزارت نیرو اگر برفی در پایان سال و افزایش دمایی در اول سال حادث شود در ارائه خدمات می‌ماند.

حسنی با تأکید بر اینکه باید در حل مسائل برق فکری اساسی شود، افزود: اینکه هوا گرم و مشکل حادث می‌شود را همه می‌دانند اما باید راهکاری برای حل مشکلات پیدا کرد.
وی بابیان اینکه نباید منتظر ماند تا هوا گرم شود و مشکل را حل کنیم، بیان کرد: با افزایش دما مصرف برق نیز افزایش پیدا می‌کند و بعد تازه به فکر حل مشکل می‌افتند درحالی‌که مشکلات برق قابل‌حل است.

نماینده مردم رشت با تأکید بر اینکه نباید منتظر ماند و شاهد برف و افزایش دما و در پی آن قطعی برق بود، گفت: ما زیرساخت‌ها را آماده نمی‌کنیم و بعد انتظار داریم که همه از نعمت برق برخوردار شوند.

حسنی بابیان اینکه باید شرایط لازم در مقابله با بحران‌هایی همچون افزایش دما و بارش برف محیا کنیم، گفت: برف و باران بد نیستند و ما باید از نعمت‌های خداوند بهره‌مند شویم اما باید خود را در مقابل طبیعت محیا کنیم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads