کد خبر: 14345 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 دسامبر 2012 - 16:48

مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی مجتمع خدماتی رفاهی رشت ـ قزوین

خوبان خبر: فاز نخست مجتمع خدماتی رفاهی آزادراه رشت – قزوین 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، کامران احمدی‌نژاد آزادراه رشت – قزوین را از محورهای پر تردد گیلان دانست و اظهار کرد: احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حاشیه جاده‌های استان ضروری است.

وی احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی را در راستای خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: فاز نخست مجتمع خدماتی رفاهی آزادراه رشت – قزوین 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی افتتاح می‌شود.

به گفته احمدی‌نژاد مجتمع خدماتی رفاهی مذکور در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و آورده 20 میلیارد ریال بخش خصوصی و تسهیلات بانکی 10 میلیارد ریالی از طرف اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در حال احداث است.

مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان مجتمع خدماتی رفاهی آزادراه رشت – قزوین را یکی از مجهزترین مراکز خدماتی رفاهی استان خواند و تصریح کرد: مجتمع مذکور شامل ساختمان اداری در دو طبقه، رستوران، 17 باب فروشگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، توقف‌گاه، فضای سبز و … است.

وی با بیان اینکه تعداد 11 مجتمع خدماتی رفاهی در گیلان در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: تعداد 7 مجتمع خدماتی رفاهی دولتی و خصوصی تاکنون در گیلان راه‌اندازی شده است.

احمدی‌نژاد توسعه مراکز خدماتی رفاهی را در اشتغالزایی و ایجاد خدمات و رفاه برای مسافران تاثیرگذار دانست و بیان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی در مسیرهای سراوان – فومن، ملاسرا – شفت، انزلی – رضوانشهر، آزادراه رشت – قزوین، سنگر – سیاهکل، فومن – پونل، سراوان – فومن، صومعه‌سرا – تالش و رشت – لاهیجان در حال احداث است.

مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، ارائه امکانات و خدمات متمرکز به مسافران و رانندگان را از اهداف ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از جاده با امکانات مسجد، جایگاه عرضه سوخت، تعمیرگاه، رستوران، فروشگاه و بخش امداد توسط مسافران از دیگر اهداف احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در جاده‌ها است.

انتهای پیام/20488

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads