کد خبر: 14342 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 دسامبر 2012 - 16:43

آغاز خطرناک ترین طرح آمریکا علیه سوریه

خوبان خبر: آنان فقط دنبال ساقط کردن حکومت «بشار أسد» هستند. آمریکایی ها، علاوه بر مقامات سیاسی مخالف سوریه، با فرماندهان میدانی مخالف سوریه نیز در ارتباط هستند.

به گزارش خوبان به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که خطرناک ترین طرح محرمانه آمریکا علیه سوریه آغاز شد.

در همین راستا «نشرة العروة الوثقی» نوشت: بر اساس این طرح محرمانه، آمریکا قرار است بزرگ ترین محموله سلاح را در آینده ای نزدیک تحویل مخالفان حکومت «بشار أسد» رئیس جمهور سوریه دهد.

در همین حال روزنامه انگلیسی “ساندی تایمز” نیز در این باره نوشت: آمریکا قصد دارد انواع موشک، ضد هوایی، موشک های ضد تانک و غیره تحویل مخالفان حکومت سوریه دهد. این کار از طریق یکی از کشورهای همپیمان آمریکا در خاورمیانه انجام خواهد شد.

گفته می شود بخشی از این سلاح ها که قرار است به سوریه ارسال شود، از کشور لیبی آورده شده است. این سلاح ها در زمان رژیم «معمر قذافی» دیکتاتور سابق لیبی توسط ارتش خریداری شده بود. از جمله این سلاح ها “SAM7” بوده که ضد هوایی پیشرفته است.

“ساندی تایمز” همچنین نوشت: مقامات آمریکایی ارتباط خود با مخالفان حکومت سوریه را هیچگاه قطع نکرده اند. آنان فقط دنبال ساقط کردن حکومت «بشار أسد» هستند. آمریکایی ها، علاوه بر مقامات سیاسی مخالف سوریه، با فرماندهان میدانی مخالف سوریه نیز در ارتباط هستند.

انتهای پیام/820


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads