کد خبر: 143417 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 جولای 2017 - 09:05

قهرمان خمامی مسابقات غرب آسیا:

ایران قطب شطرنج غرب آسیا است/ مهم‌ترین رقبای من در مسابقات غرب آسیا هم‌میهنان ایرانی‌ام بودند

امیرپور رمضانعلی گفت: در جام ستارگان به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزارمی شود حضور خواهم یافت.

به گزارش خوبان؛ امیررضا پوررمضانعلی با اشاره به اینکه برای نخستین بار یک گیلانی توانست سهمیه بازی‌های جام جهانی شطرنج را به دست آورد اظهار کرد: با حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب در شطرنج گیلان توانستم با قهرمانی در مسابقات غرب آسیا برای اولین بار استان گیلان را صاحب نماینده در مسابقات جام جهانی شطرنج کنم.

شطرنج‌باز گیلانی با اشاره به اینکه از آقای بیات رئیس هیأت شطرنج که برای پیشرفت شطرنج گیلان زحمت فراوانی می‌کشند نهایت سپاس و تشکر را دارم افزود: مسابقات غرب آسیا‌ از تاریخ ۹‌تا ۱۶ تیر‌ در شهر تهران برگزار شد که مهم‌ترین رقبای من در این مسابقات هم‌میهنان ایرانی‌ام بودند. ایران قطب شطرنج غرب آسیا است.

وی با اشاره به اینکه قهرمان این مسابقات راهی بازی‌های جام جهانی می‌شود گفت: خدا را شکر در حضور شطرنج‌بازان قدرتمند کشورم توانستم مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورم و با برنامه‌ریزی‌های دقیق خود را آماده مسابقات جام جهانی می‌کنم.

پوررمضانی بابیان اینکه به همراه تیم سایپا در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنم گفت: پیش از اینکه به همراه تیم سایپا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنم احتمالاً در مسابقات جام ستارگان که به میزبانی منطقه آزاد در گیلان برگزار می‌شود حضور خواهم داشت.

انتهای پیام/156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads